امروز: جمعه، 28 اردیبهشت 1403

«عسکریه» و «ملل» در یک قاب/رونمایی از نام جدید پس از طی مراحل قانونی

 گروه پرگار- هنوز «عسکریه» را با نام «ملل» نمی‌بینیم چه در فعالیت‌های ارتباطی‌اش  و چه درمورد سردرشعب و هرجای دیگری که حضور دارد و این دغدغه وجود دارد که پس چرا نام ملل استفاده نمی‌شود؟ 





گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 15 فروردین 1395

گمانه زنی ها برای جایگزینی «نوروز زاده» بالا گرفت/چهره های جایگزین چه کسانی هستند؟

 گروه پرگار - با گذشت بیش از یک هفته از بروز اختلاف نظر عمیق بین نعمت زاده وزیر  صنعت و نوروز زاده معاون وی بر سر هیات مدیره سایپا، خبر می رسد توافقاتی درخصوص جایگزینی نوروز زاده صورت گرفته و وی بزودی با ایدرو خداحافظی می کند .





گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 04 اسفند 1394

مرور دشواری های محیط کسب و کار ایران به روایت بانک جهانی

 گروه پرگار - در گزارش بانک جهانی در سال 2016، شاخص سهولت انجام کسب­ وکار برای 189 کشور بررسی و در 10 زیرشاخص مقایسه شده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان می­دهد که علیرغم بهبود یک پله ای رتبه ایران در سال 2016، بیشتر اجزای شاخص سهولت انجام کسب ­وکار ایران در شرایط نامناسب قرار دارد.





گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 02 اسفند 1394

نمایندگان بازار سرمایه در مسیر خانه ملت

  گروه پرگار - در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی با حضور 290 نماینده از شهرهای مختلف برخی از دست اندرکاران و کارشناسان بازار سرمایه برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرده اند . 




گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 02 اسفند 1394

سه سرعت گیر اقتصاد ایران در اولین سال بدون تحریم/طرح اصلاح قانون پولی و بانکی در محاق

 گروه پرگار - نامعلوم بودن وضعیت بودجه سال آینده، برنامه ریزی برای بخش خصوصی را دشوار و تقریبا ناممکن می کند آن هم در نخستین سال بدون تحریم اقتصاد ایران.





گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 01 اسفند 1394

یوزانس هم سهمیه بندی شد

 گروه پرگار - بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، شرایط گشایش یوزانس را اعلام کرده که براساس آن، استفاده از یوزانس تنها برای تولیدکنندگانی که اقدام به واردات مواد اولیه مورد نیاز واحد تولیدی خود می‌کنند، مجاز است





گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394

جای خالی «دیزاین» در «مدیریت نقدینگی»

 ایران و جهان - آمارها گواه بر این ادعا دارد که سالانه رقمی در حدود 2 هزارو 500 میلیارد تومان صرف تبلیغات در کشور می شود که حجمی معادل 30 درصد از کل این مبلغ مربوط به صنعت بانک داری است، رقمی معادل 750 میلیارد تومان؛ گردشی که به نظر می رسد فارغ از عوامل بیرونی در اقتصاد، بتواند برای «پول خیز داری» در کشور مقبول افتد؛ اما چه شد که سیل نقدینگی در ایران روی مدار 900 هزار میلیارد تومان، پایه های اقتصادی را به مرحله تزلزل رساند؟



گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 14 بهمن 1394