امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
12/2 1394

گروه پرگار - در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی با حضور 290 نماینده از شهرهای مختلف برخی از دست اندرکاران و کارشناسان بازار سرمایه برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرده اند . 
به گزارش پایگاه خبری راز پول ( ایران و جهان ) در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس اسلامی با حضور 290 نماینده از شهرهای مختلف برخی از دست اندرکاران و کارشناسان بازار سرمایه برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرده اند . 
در این میان نام چهره های شاخصی مانند غلامرضا تاجگردون، مهدی آزادواری، محمد حسن نژاد، محمدرضا پورابراهیمی، مهدی حاجی وند، عباسعلی حقانی نسب، بهروز نعمتی و حمید حسینی دیده می شود .
در این میان غلامرضا افشاری در پژوهشکده وزارت اقتصاد در خصوص رفتار بازار سهام در بحبوحه انتخابات در 18 سال اخیر مطالعاتی را درباره تاثیر انتخابات در سه مقطع قبل، حين و پس از برگزاري انتخابات بر بورس انجام داده و معتقد است هرچند بورس در کشور ما هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را به عنوان رکن اساسی در اقتصاد بیابد اما به طور کلی می توان گفت شاخص بورس در ایران تا حد زیادی نشان دهنده اوضاع سیاسی و اقتصادی است .
بنابراین حضور افراد آگاه و مطلع از سوی بازار سرمایه می تواند دیدگاه های مختلف را به یکدیگر نزدیک ساخته و صدای بازار را با تخصص و مهارت نشر دهد . 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود