امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403

فروش در صنعت بیمه به 280 همت رسید

گروه سایبان - آمارهای رسمی نشان می دهد که حق بيمه توليدي و خسارت پرداختي صنعت بیمه کشور در سال گذشته به ترتيب حدود 279 و 162.8 همت (هزار میلیارد تومان) است.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

«کشاورز» هم به سرنوشت مدیران قبلی بیمه ایران دچار می شود؟

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه ایران باردیگر تغییر کرد اما «کشاورز» چقدر می تواند مشکلات بیمه ایران را مرتفع کند؟ شرکتی که یکی پس از دیگری شعب خود را در کشورهای دیگر به تعطیلی رسانده و یا رتبه مطلوب خود را در منطقه از دست داده می تواند به تقویت جایگاه خود بپردازد؟

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

خبر رازپول تائید شد/ «پرویزیان» از پارسیان خداحافظی کرد/ دومینوی تغییرات در هلدینگ پارسیان تا کجا پیش می رود؟

گروه بازارپول - خبر رازپول تائید شد و روزگذشته مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک پارسیان برگزار شد، اما گفته می شود که هلدینگ پارسیان در روزهای آینده تغییرات مدیریتی دیگری را شاهد خواهد بود.

گروه خبری: بازار پول
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

خستگی استارت‌آپی

گروه چهارسوق - خیلی‌ها تعجب کرده‌اند چرا صاحبان یکی از بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های ایران حاضر شده‌اند برای فروش اکثریت سهام خود با یک شرکت خصولتی پای میز معامله بنشینند. به گمان من برای درک این تصمیم باید خود را جای آنها بگذاریم. بد نیست ابتدا سابقه ماجرا را ببینیم.



گروه خبری: چهار سوق
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

«علی نبوی» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شد

گروه تالار - مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم تقدیر و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی گفت: بخش مهمی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲ سودآور شده‌اند.

گروه خبری: تالار
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

با ادامه روند صعودی سودآوری؛ شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال 1403

گروه سایبانپیش بینی کارشناسان نشان می دهد که این شرکت در سه ماهه سوم به خرداد 1403 درآمد بیمه ناخالص 34 هزار میلیارد ریالی را محقق می کند که رشدی حدود سه برابری نسبت به دوره های قبل خواهد بود و ذخایر حق بیمه هم در خرداد امسال به رقم بزرگ 94 هزار و 854 میلیارد ریالی می رسد.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1403

نجارزاده در تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ مطرح کرد: کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی

گروه بازارپول - از مهمترین رویکردها و سیاست‌های بانک ملی در سال جدید بازگشت به جایگاه گذشته و تثبیت آن، حفظ موقعیت کنونی بانک، ورود به طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت و حضور در بازارسرمایه است.

گروه خبری: بازار پول
- تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1403