امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
03/7 1394

ایران و جهان - گروه سایپا در روزهای اخیر دچار تحولات مدیریتی شده است و پس از  آنکه نجفیان در سازه گستر سایپا مامور شد تکلیف مدیر عامل گروه خودرو سازی نیز روشن شد.
به گزارش ایران و جهان ، در حالی که خبرها حاکی از آن است که سایپای 17هزار و 443 میلیارد ریالی در نظر دارد که در سال مالی 94 مبلغ 5 ریال سود برای هر سهم بسازد،یک منبع موثق از جابه جایی "مدنی" بعد از چهار ماه از سایپا خبرداد .این منبع موثق در ادامه با بیان اینکه مدنی بازنشسته شده است اذعان دارد که بنا به تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا سعید مدنی جای خود را به مهدی جمالی خواهد داد . این در حالی است که برخی خبرگزاری ها از برگزاری جلسه تودیع و معارفه وی در ساعت ۱۱ روز شنبه خبردادند.
اماپیش از این از آقایان حسن عموزاده و جمشید ایمانی به عنوان گزینه هایی برای تصدی مدیریت این شرکت نیز نام برده شد اما گویا مهدی جمالی توانسته این کرسی را به دست آورد . گروه مالی سایپا در روزهای گذشته تحولات مدیریتی دیگری نیز داشت و معصوم نجفیان به عنوان مدیرعامل سازه گستر سایپا به مدیریت این شرکت مامور شد .با مشخص شدن تکلیف نجفیان،گویا مهدی جمالی نیز در سایپا مامور شده است و باید منتظر ماند و دید که وی برای زیان انباشته 8هزار و 927میلیارد و 926میلیون ریالی در پایان 9 ماهه 93 این شرکت چه برنامه ای دارد .

اما مهدی جمالی کیست ؟
مهدی جمالی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت اقتصاد و مدیرعامل فعلی لیزینگ صنعت و معدن است .
وي در سوابق حرفه‌اي‌اش، معاونت طرح و برنامه سازمان اتکا، مدير کل اقتصادي سازمان بازنشستگي کشوري، مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري آتيه دماوند و مدير عاملي شرکت ليزينگ صنعت و معدن از سال 87 تاکنون ديده مي‌شود. جمالي همچنين مشاور عالي مديرعامل منطقه آزاد چابهار، عضويت در هيات مديره انجمن بين‌المللي مالي و ليزينگ IFLA و شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري صنايع شيميايي و سرمايه‌گذاري ايران خودرو را در کارنامه شغلي خود دارد.وی پیش از این به عضويت هيات مديره سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران در آمده بود و رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری ایران خودرو نیز بود .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود