امروز: شنبه، 22 اردیبهشت 1403
01/20 1393

ایران و جهان – مدیرعامل بانک دی به نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از حضور موثر بانک دی ممبعد از این در اقتصاد کشور خبر داد.

به گزارش ایران و جهان ، ابراهیم صفرلکی ، مدیر روابط عمومی بانک دی در نشستی صمیمانه با خبرنگاران با حضور مدیر عامل این بانک از رویکرد های جدید روابط عمومی خبر داد . وی با اشاره به اینکه در رویکرد جدید بانک دی ارتقا همکاری و همراهی و ایجاد هم افزایی تقویت خواهد شد محیط فعلی نظام بانکی کشور را پویا و رقابتی عنوان کرد و روابط عمومی را محلی برای ارتباط شفاف مبتنی بر تعامل نظام مند و صادقانه عنوان کرد .

صفرلکی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید در بخش مسئولیت های اجتماعی به درستی ظاهر شود بانک دی را بانکی ارزش آفرین عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در جایگاه روابط عمومی از برند بانک مراقبت خواهیم کرد افزود در این مسیر از سرمایه های اجتماعی بانک نیز مراقبت خواهیم کرد تا به جایگاه مطلوب دست یابیم.

مدیر روابط عمومی بانک دی از حاضرین در جلسه درخواست کرد که روابط عمومی این بانک را رصد کرده و با ارائه نقطه نظرات خود یاری رسان این بانک باشند.

در ادامه این جلسه احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی نیز نقطه نظراتی را بیان کرد . وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این بانک در آبادانی کشور نقش موثری را ایفا نماید بانک دی را مرکز ثقل گروه سرمایه گذاری متشکل از بیمه،کارگزاری،صرافی دی و سرمایه گذاری بوعلی عنوان کرد .

وی با اشاره به اینکه 60 درصد سهام مربوط به جامعه ایثارگران است افزود:در سال 93 بناداریم زیرساخت بسازیم تا جایگاه بانک را ارتقا داده و سهم بانک را در اقتصاد ملی افزایش دهیم.

شفیع زاده با بیان اینکه حدود 7 سال است که ادبیات عمومی به سمت تقویت بنیان های اقتصادی پیش می رود و در دهه چهارم انقلاب رویکرد عمومی به سمت اقتصاد است مدیریت جهادی را در این شرایط لازم الاجرا عنوان کرد.
مدیر عامل بانک دی به نقش بانک ها در شرایط اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود بانک ها برای مقاوم سازی اقتصاد بسیار تاثیرگذارند.

وی با اشاره به اینکه باید نقش بانک ها در بخش های مختلف اقتصاد ملی تعریف شود افزود که مسلما بانک ها توانایی متفاوتی دارند و با تکیه بر این مزیت ها می توانند تقسیم کار کرده و متناسب با مزیت ها حرکت کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود