امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/9 1396


گروه بازار پول - سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی، حمیدرضا رهبر را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخشی از این حکم ضمن تأکید بر نقش و اهمیت جایگاه روابط‌عمومی آمده است: «در سالی هستیم که به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین است. تحقق اهداف این شعار، نیازمند تلاشگران ویژه و نگرش تحول‌خواه می‌باشد. لذا با توجه به سوابق، پشتکار و امانتداری شما در مسئولیت‌های قبلی بدین‌وسیله به سمت سرپرست اداره کل روابط‌عمومی بانک منصوب می‌شوید. روابط‌عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌های آگاهانه، سنجیده و برنامه‌ریزی شده به منظور انعکاس مناسب فعالیت‌های هر سازمان در جامعه و نقطه تلاقی سازمان و ذی‌نفعان، جهت جمع‌آوری بازخورد اقدامات و بکارگیری بایسته آن‌ها می‌باشد و خصوصیات عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پویایی هرچه بیشتر واحد مذکور را طلب می‌نماید....»
شایان توجه است طی مراسمی که با حضور جمشید جام‌خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و نیز معاون، کارشناسان و کارکنان اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران برگزار شد، حمیدرضا رهبر به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی این بانک معرفی گردید.


گفتنی است، حمیدرضا رهبر که جانشین علی جهانی شده است، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. وی پیش از این به عنوان کارشناس ارشد اداره کل حوزه مدیریت فعالیت داشته و ٢٣ سال سابقه اجرایی در بخش‌های مختلف بانک از جمله روابط‌عمومی را در کارنامه خود دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود