امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
03/18 1393

ایران و جهان - بانک دی در هشتمین نمایشگاه بورس ،بانک و بیمه در مساحتی بالغ بر 250 متر در دو طبقه به معرفی محصولات و توانمندی های خود می پردازد.
به گزارش ایران و جهان ابرهیم صفرلکی ،مدیر کل روابط عمومی بانک دی برنامه های این بانک را در روزهای نمایشگاه تشریح کرد . وی با اشاره به اینکه بانک دی روز اول نمایشگاه را «بانک و اقتصاد مقاومتی » نام گذاری کرده است افزود: در روز اول کارگاه آموزشی نقش رسانه در گفتمان اقتصاد مقاومتی نیز برگزار می شود .

صفرلکی از برگزاری کارگاه آشنایی با معاملات نیز در روز اول خبر داد و به بحث قرعه کشی پیامکی و جوایز آن در هر روز نمایشگاه در غرفه بانک دی نیز اشاره کرد.
وی به نامگذاری روز دوم با عنوان بانک داری نوین نیز اشاره کرد و از رونمایی از خدمات بانک دی و گروه مالی دی خبر داد .همچنین برگزاری نشست تخصصی با روسای شعب و دوره آموزشی آشنایی با صندوق سرمایه گذاری و کلاس آموزشی بیمه نیز از دیگر دوره ها است.

مدیر کل روابط عمومی بانک دی در ادامه به معرفی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک دی در روز سه شنبه نیز خبر داد و پاسخ یه سوالات در زمینه بانک داری اسلامی را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد.کارگاه آموزشی نقش فرهنگ و مدیریت جهادی در اقتصاد مدیریتی از دیگر برنامه های مورد اشاره وی بود.
رونمایی از محصوات و برنامه های جدید بانکی از برنامه های بانک دی در روز چهارشنبه است .
وی شناسایی ذی نفعان را از اهداف شرکت در این نمایشگاه عنوان کرد که با برنامه ریزی دقیق بر این اساس در روزهای آینده بانک دی پرتوان تر در اقتصاد ظاهر خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود