امروز: جمعه، 28 اردیبهشت 1403
11/1 1392

ایران و جهان_درحالیکه بازار پس از عرضه تیپیکو به عرضه نفت سپاهان چشم دوخته  است اما محمد رضا موثقی نیا مدیر عامل شرکت نفت سپاهان از عدم عرضه این سهم خبر می دهد.
نفت سپاهان در حالی معارفه را میان اهالی بازار سرمایه انجام داد که مدیر عامل این شرکت در گفتگوی اختصاصی با ایران و جهان از عدم عرضه اولیه آن در هفته جاری خبر داد.
به گزارش ایران و جهان، درحالیکه بازار در انتظار عرضه اولیه این هفته سهام نفت سپاهان است، اما به گفته مدیر عامل شرکت این هفته‌ عرضه اولیه نفت سپاهان، انجام نمی شود، محمد رضا موثقی نیا مدیرعامل این شرکت در گفتگو با ایران و جهان با بیان این خبر افزود: سهام نفت سپاهان در هفته جاری عرضه نخواهد شد. وی در خصوص زمان قطعی عرضه گفت: به زودی عرضه نفت سپاهان رخ می دهد ولی در شرایط کنونی عرضه ای صورت نخواهد گرفت. 
لازم به ذکر است در شرایطی که شاخص ناکامی های متوالی را در پرونده ثبت می کند، منطقی به نظر می‌رسد که مدیران تمایلی به عرضه اولیه نداشته باشند تا این سهم در جو منفی بازار کشف قیمت نشود. در این خصوص از موثقی نیا سوال شد وی گفت: این مورد تنها عامل عدم عرضه در هفته جاری نیست اما عامل مهمی محسوب می شود ما در حال بررسی عوامل مختلف برای عرضه اولیه هستیم و به زودی عرضه 10درصدی انجام خواهد شد.
این درحالی است که شنیده ها از الزام شرکت برای عرضه اولیه در روز چهارشنبه هفته جاری خبر می داد مدیر عامل نفت سپاهان با تکذیب این شایعات گفت: الزامی برای عرضه در هفته جاری نداریم. اما پس از بررسی های لازم، به زودی سهام نفت سپاهان در تالار حافظ عرضه خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود