امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
12/24 1392

ایران و جهان- بررسی ایران و جهان از میزان سود هر سهم 11 بانک خصوصی نشان می دهد که بانک پارسیان بیشترین سود هر سهم و بانک صادرات کمترین سود را برای 93 درنظر گرفته اند. 

به گزارش ایران و جهان، در حالی پیش بینی سود هز سهم بانک پارسیان در صدر لیست بانکی ها قرار دارد که این بانک به تازگی با تغییرات مدیریتی روبه رو شده است و باید دید که این بانک چگونه در راستای این پیش بینی حرکت خواهد کرد.
همچنین بانک کارآفرین نیز به عنوان یکی از پیشروان در این لیست با سرپرست اداره می شود و باید دید مدیرعامل این بانک چه برنامه ای را برای تحقق این سود خواهد داشت .

بررسی پیش بینی های بانک های ملت، صادرات، دی، پاسارگاد، پارسیان، انصار، سینا، سرمایه، اقتصاد نوین، کارآفرین و گردشگری نشان می دهد که بانک پارسیان بیشتر از سایرین سود برای هر سهم 93 پیش بینی کرده است. این درحالی است که بانک انصار با پیش بینی 543ریال سود برای هر سهم 93 در رده دوم این بررسی قرار گرفته است. 

بانک های کارآفرین با پیش بینی سود هر سهم به مبلغ 501ریال، بانک سرمایه با مبلغ 494ریال سود برای هر سهم و بانک پاسارگاد با 461ریال سود برای هر سهم در این بررسی در مکان های بعدی قرار دارند. 

گفتنی است بانک ملت با سرمایه 40هزار میلیارد ریالی سود هر سهم 93 را مبلغ 450ریال برآورد کرده که این رقم در سال 92 با سرمایه 33هزار میلیارد ریالی مبلغ 290ریال بوده است. 

بررسی کارشناسی سود هر سهم را با سرمایه جدید برای 92 مبلغ 240ریال برآورد می کند، که با این وصف بانک ملت سود هر سهم را نسبت به 92 به میزان 88درصد تعدیل مثبت داده است. بانک ملت با تعدیل 88درصدی بیشترین تعدیل مثبت را در میان بانکی ها به خود اختصاص داده است. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود