امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
03/3 1393

ایران و جهان- یک شرکت پتروشیمی از انعقاد قرارداد 20ساله تامین خوراک اتان به بورس خبرداد و گفت این قرارداد تاثیری بر عملکرد سال 92شرکت ندارد.
به گزارش ایران و جهان، مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، از موفقیت در انعقاد قرارداد 20ساله تامین خوراک اتان با شرکت پتروشیمی بندرامام به بورس خبر داد.

حمید وفایی اعلام کرد که براساس این قرارداد، تامین مستمر خوراک گازی مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به میزان 35درصد کل اتان استحصال شده در مجتمع پتروشیمی بندر امام صورت خواهد پذیرفت.
مدیر عامل پتروشیمی امیر کبیر در نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی اعلام می کند، تا پیش از این قرارداد، تامین خوراک مذکور بدون قرارداد و میزان مشخص شده، انجام می شد. با انعقاد این قرارداد در اردیبهشت ماه سال جاری و اجرایی شدن آن در امسال، قرارداد مذکور اثری بر عملکرد شرکت در سال 92نخواهد داشت.

کارشناسان براین باورند که انعقاد قرارداد فوق سودآوری شرکت امیرکبیر را در سال مالی 93 متاثر خواهد کرد. همچنین این قرارداد می تواند به افزایش تولید این شرکت منجر شود چراکه عدم اطمینان به تامین خوراک در سال های قبل، شرکت هایی از این دست را در استفاده کامل از تمام ظرفیت تولید، نگران می کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود