امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
06/27 1394

ایران و جهان - شنیده های خبری اذعان دارد که پرونده افراد موثر در قرارداد بیمه های درمان تکمیلی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با شرکت بیمه دی در مراجع قضایی در دست بررسی است .

به گزارش ایران و جهان، شنیده های خبری حاکی از آن است که پرونده برخی عوامل موثر در جذب قرارداد بیمه های تکمیلی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در شرکت بیمه دی در مراکز قضایی در حال پیگیری و به مراحل رای گیری نزدیک است . 
البته ظاهرا این پرونده که در مراجع قضایی در دست بررسی قراردارد تخلفات شرکت بیمه دی و عوامل موثر در این قرارداد را در سال های 1390 تا 1392 مورد بازبینی قرار می دهد و شنیده های خبری اذعان دارد با رای دستگاه قضا مصوبین قرارداد باید منابع خارج شده را به شرکت بازگردانند.
بر این اساس هرچند که قرارداد بیمه های درمان تکمیلی کانون بازنشستگان در سال های مورد اشاره سبب شد بالغ بر 14 میلیارد تومان منابع از بیمه دی خارج شود اما با احتساب خواب سرمایه، دستکم بالغ بر 30 میلیارد تومان منابه به این شرکت باز خواهد گشت که مسلما این روند تاثیر به سزایی در ای پی اس بیمه دی خواهد داشت . 
لازم به اشاره است که انعقاد این قرار داد با نرخ غیر فنی و عدم محاسبه صحیح ریسک سبب شد تا شرکت بیمه دی در سال های مذکور روند نزولی طی کند و بخش مهمی از زیان انباشته کنونی شرکت از یادگارهای این قرارداد محسوب میشود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود