امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
07/29 1393

گروه تالار- رئیس سازمان بورس درجدیدترین واکنش به شایعات تغییرگفت:تمام این  اخبار و شایعات را تکذیب می کنم و به تمام افرادی که با اهداف خاصی این موج ها را منتشر می کنند اعلام می کنم که با قوت و قدرت به کار خود در سازمان تا پایان اتمام دوره ریاستم یعنی اردیبهشت ۹۵ ادامه می دهم.

به گزارش بورس پرس، در پی شایعه هفته گذشته تغییر رئیس سازمان بورس برای سومین بار در یک سال اخیر، گمانه زنی های متعددی در این مورد زده شد و حرف و حدیث هایی منتشر شد که توسط برخی مسئولان مانند معاون وزیر اقتصاد (شاپور محمدی)، علی رحمانی مدیرعامل سابق بورس و محمد طالبی مدیرعامل کنونی بانک کشاورزی که از این دو به عنوان جانشین صالح آبادی نام برده می شد و رئیس اداره نظارت بر ناشران و مدیر روابط عمومی سازمان بورس و ... تکذیب شد.

حال در تازه ترین واکنش ها به این موضوع، علی صالح آبادی هم این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که با قدرت و قوت تا اردیبشهت 95 رئیس سازمان بورس خواهد بود.

وی در گفت وگو با روزنامه اعتماد اظهار داشت:تمام این اخبار و شایعات را تکذیب می کنم و به تمام افرادی که با اهداف خاصی این موج ها را منتشر می کنند اعلام می کنم که با قوت و قدرت به کار خود در سازمان تا پایان اتمام دوره ریاستم یعنی اردیبهشت 95 ادامه می دهم.

صالح آبادی در پاسخ به این سئوال که چرا در این مدت وزارت اقتصاد از شما هیچ حمایتی نکرده است؟ گفت: تکذیب این شایعات توسط شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد به نوعی دفاع وزیر اقتصاد از من بود که توسط وی عنوان شد.

وی تاکید کرد: معاون اقتصادی وزیر اقتصاد بع نمایندگی از وزیر اقتصاد از ماندن من در سازمان بورس دفاع کرد. درنتیجه ما جواب خود را به طور رسمی به این شایبه ها داده ایم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود