امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/7 1394

گروه تالار- تغییر در تاریخ برگزاری نمایشگاهی که عنوان بین المللی را یدک می کشد، ظاهرا قرار است به یک رویه تبدیل شود.

در سه دوره قبلی نیز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور است، در تاریخ ثابت و مشخصی برگزار نشده است. 

امسال نیز در تکاپوی برگزاری نهمین دوره نمایشگاهی که قرار بود خردادماه رونمایی شود، خبر تعویق و تاخیر در این برگزاری خبرساز شد.

درجلسه ای با حضور معاونان برخی از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در نهاد ریاست جمهوری برگزاری همایش بین المللی با محور جذب سرمایه گذاری خارجی از طریق بازار سرمایه صورت گرفت گفته شد که برای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های این همایش زمان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در شهریور ماه همزمان با این همایش خواهد بود.

این تغییر مستلزم جابه جایی در تقویم شرکت سهامی نمایشگاه‌ها است. اتفاقی که به نظر می رسد به مذاکرات و رایزنی های بسیاری نیاز دارد.

تعدد نمایشگاه ها در طول سال فاکتور مهمی است که بر امکان جابه جایی حتی یک نمایشگاه توسط شرکت سهامی نمایشگاهی تاثیرگذار است. به نظر میرسد اما و اگرهای فوتبالی اینبار دامنگیر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شده باشد. در واقع "اگر" تقویم نمایشگاهی در شهریور ماه این فرصت را بورسی ها بدهد که دوره نهم را برگزار کنند و "اگر" این امکان مهیا نشود، شائبه برگزاری نمایشگاه در ماه های پائیز قوت می گیرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود