امروز: شنبه، 29 اردیبهشت 1403

فروش بیمه نامه عمر؛ چالش‌ها، راهکارها

مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما - به طور کلی فروش، یک فرآیند است. این فرآیند یعنی تبدیل یک سری داده ها به ستاده ها. به معنای دیگر فروش یک ابتدا و یک انتها دارد. شاید بتوان اینگونه بیان کرد که فروش خدمات در هر جامعه با ایجاد احساس و نیاز آغاز می شود و پس از آن که نیاز شدت گرفت به انگیزه تبدیل می شود. در واقع این انگیزه فردی است که باعث فروش شده و ایجاد احساس و نیاز زمینه ساز به وجود آمدن انگیزه است. این در حالی است که اتفاق افتادن شدت در نیاز، وابستگی کاملی به رفتار مصرف کننده دارد به طوری که محرک های درونی و بیرونی باید آن نیاز را به آستانه شدت برسانند.

گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 15 دی 1395

هشدار معاون نظارت بیمه مرکزی برای اجرای آیین نامه افشاگری مالی/تخلف بیمه معلم از این آیین نامه

 گروه سایبان - آیین نامه افشاگری مالی از نیمه دوم سال از سوی بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ شده است و در حالی که تقریبا هیچ یک از شرکت های بیمه مفاد بند 4 آن را به صورت کامل رعایت نکرده اند، معاونت نظارت بیمه مرکزی اذعان می کند که نهاد ناظر پیگیر اجرای آن در شرکت های بیمه است.






گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 15 دی 1395

پرتفوسازی کاغذی در بیمه کوثر

 گروه سایبان- بیمه کوثر هرچند که توانسته بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کند اما آمارهای رسمی نشان می دهد که این شرکت 6 هزار میلیارد ریال از نمایندگان و بیمه گزاران خود طلبکار است . این در حالی است که در بازار رقابتی این شرکت با چنین طلبی از ذی نفعانش سهم حدود 4.1درصدی از بازار بیمه دارد و با چنین روندی حق بیمه تولیدی اش در 8 ماهه امسال 50درصد رشد داشته است .




گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 12 دی 1395

کاهش کارمزد صدای نمایندگان بیمه البرز را درآورد/کانون نمایندگان این شرکت به "تاجدار" نامه نوشت

 گروه سایبان - هفت تن از اعضای هیات مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی و کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز به دلیل آنچه عدم رسیدگی به درخواست های این کانون توسط مدیران میانی می خوانند در نامه ای به سید رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز خواستار رسیدگی به منظور عدم پاسخگویی به مشکلات نمایندگان این شرکت شدند.





گروه خبری: سایه بان
- تاریخ انتشار: 11 دی 1395