امروز: دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
11/4 1392

ایران و جهان - 12 میلیارد تومان سود برای سال مالی فعلی پیش بینی کردیم و وضعیت مالی بیمه معلم بسیار خوب است و نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و سود پیش بینی شده تا پایان سال محقق خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایران و جهان، محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم هدف از ارائه طرح آرامش خانواده را پاسخ به نیاز هموطنان عنوان کرد و گفت: بیمه معلم در راستای توسعه فرهنگ بیمه به ‌وی�?ه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی با طراحی بیمه‌نامه‌ای تشویقی و اهدای جوایز نقدی به عرضه این طرح اقدام کرد که در فاز اول از استقبال خوب هموطنان روبه‌رو شد.
وی افزود: بیمه معلم از اردیبهشت سال 92 طرح آرامش خانواده را آغازکرد که طی 8 ماهه گذشته 6407 فقره بیمه‌نامه در اقصی‌نقاط کشور صادر شده است وبه منظور آشنایی هرچه بیشتر خانواده های ایرانی با مباحث بیمه ای مرحله دوم قرعه‌کشی در عید سعید فطرسال 93 برگزار خواهد کرد.

به گفته او، در مرحله دوم میزان جوایز و ارقام آن تغییر خواهد کرد تا هم افراد بیشتری را در بر بگیرد و افراد نیز برای شرکت در این طرح بیشتر ترغیب شوند.
تحسیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درخصوص پیش بینی EPS شرکت گفت: 12 میلیارد تومان سود برای سال مالی فعلی پیش بینی کردیم و وضعیت مالی بیمه معلم بسیار خوب است و نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و سود پیش بینی شده تا پایان سال محقق خواهد شد.

تحسیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص ساماندهی تعداد نمایندگی های این شرکت افزود: با توجه به دستورالعمل جدید بیمه مرکزی ج اا کمیته ای برای بررسی وضعیت نمایندگی ها تشکیل شده تا نمایندگی های دارای فعالیت کم را تعیین تکلیف کند.به گفته وی شرکت بیمه معلم هم اکنون 1100 نمایندگی در سراسر کشور دارد که تعداد نمایندگی های غیرفعال آن محدود است.

وی در ادامه درباره فعالیت های این شرکت در حوزه سرمایه گذاری گفت: آیین نامه اعلامی از سوی بیمه مرکزی به شرکت ها اجازه می دهد در بخش غیرعملیاتی، ساختمان، اوراق مشارکت و بورس را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و بیمه معلم نیز از همین آیین نامه پیروی می کند.
مدیرعامل بیمه معلم در پایان درباره طرح های جدید این شرکت گفت: علاوه بر طرح بیمه آرامش خانواده، طرح مستمری بازنشستگی نیز توسط شرکت طراحی و مجوز آن از بیمه مرکزی گرفته شده است که به زودی درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد. 


همچنین بنویدی قائم مقام بیمه معلم با اشاره به اینکه این شرکت احتمال ارائه جایزه به طرح های دیگر بیمه ای را در دست بررسی دارد در گفت و گو با ایران و جهان در پاسخ به این پرسش که ارائه جایزه به خرید بیمه نامه در کشور عرف نیست نیز گفت :ما نوآوری کردیم و نوآوری جزء تجارت است.نوآوری راهی برای پیشرفت است . با این طرح 6400 مشتری به مشتریان ما اضافه شد قطعا این رقم تا سال آینده به 20 هزار مشتری خواهد رسید و مسلما هیچ کار تبلیغاتی این بازخورد را برای شرکت نداشت .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود