امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/11 1394

ایران و جهان - مدیرعامل بیمه معلم با ابراز تاسف از خسارات ایجاد شده در اثر سیل ایلام و همدردی با هموطنان آسیب دیده منطقه ، دستور رسیدگی فوری  به پرونده‌های خسارت را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، محمد ابراهیم تحسیری با بیان این که سیل اخیر در منطقه ایلام خسارت‌های قابل توجهی به همراه داشته است،‌ از سرپرستی شعبه ایلام خواست با اتخاذ تمهیداتی، زمینه پاسخگویی هر چه سریع‌تر به بیمه‌گذاران این شرکت که در حادثه سیل دچار خسارت شده‌اند را فراهم کنند. 

در همین رابطه سرپرست شعبه ایلام بیمه معلم از آمادگی صددرصدی این شعبه برای جبران خسارت بیمه‌گذاران این شرکت در اثر سیل اخیر خبر داد.
بهروز کلانتری با بیان این که بارندگی اخیر در استان ایلام شدت فراوان داشته است ، گفت: متاسفانه این سیل خسارت زیادی به شهر وارد کرده، بطوریکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ومسئولین استان برآورد خسارت تا 600 میلیارد تومان اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه نفر در این سیل جان باخته ،یک نفر مفقود و 20 نفر مصدوم شده‌اند، اظهار کرد: تا کنون چند مورد خسارت از سوی بیمه‌گذاران شرکت بیمه معلم دریافت گردیده است.
کلانتری ادامه داد: یک مورد خسارت در مرز مهران مربوط به ماشین آلات مهندسی و چند مورد خسارت وارده به خودروهای شخصی دریافت شده ، که خسارت آن در حال بررسی و کارشناسی است. 
بهروز کلانتری سرپرست شعبه ایلام با تاکید بر اینکه که شعبه بیمه معلم ایلام با ستاد بحران هماهنگ است ،افزود کارشناسان این شعبه نیز به صورت کشیک آماده پاسخگویی به خسارت دیدگان میباشند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود