امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
11/11 1394

ایران و جهان- در حاشیه مراسم تجلیل بیمه معلم از تیم جوانان شمشیربازی که به  تازگی عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده اند ،محمد ابراهیم تحسیری در گفت و گو با ایران و جهان به پرسش های کوتاه ایران وجهان پاسخ داد .
ایران و جهان – در آخرین توانگری اعلامی از سوی بیمه مرکزی سطح توانگری شرکت بیمه معلم دو عنوان شده است. برای ارتقا این سطح توانگری چه برنامه هایی در دستور کار دارید .
آخرین توانگری مالی بیمه معلم بنابر صورت های مالی شش ماهه این شرکت که به تائید حسابرس رسیده است یک است و نسبت توانگری مالی بیمه معلم 146 است که این موضوع به بیمه مرکزی طی نامه ای اعلام شده و منتظر تائیدیه نهاد ناظر در این زمینه هستیم .

ایران و جهان – تحریم علیه شرکت های ایرانی برداشته شده است و شرکت بیمه معلم نیز در این زمینه پیگیری  هایی به عمل آورده بود . بفرمایید برای جبرای خسارت های وارده شکایتی از سوی بیمه معلم در مراجع بین المللی طرح شده است؟
از زمانی که در لیست تحریم ها قرار گرفتیم از طریق بخش حقوقی نهاد ریاست جمهوری پیگیری ها را آغاز کردیم و اوایل اردیبهشت امسال بیمه معلم از دادگاه اتحادیه اروپا حکم تبرئه دریافت کرد . این در حالی است که اتحادیه اروپا این حکم را عملیاتی نکرده بود .

هرچند یکی از جهت گیری های اصلی تحریم ها به سمت صنعت بیمه و به ویژه تحریم بیمه دریایی بود اما ایران توانست با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله بیمه معلم ،مشکلات این بخش از تحریم ها را به حداقل برساند.
این تجربه موجب شد بخشی از توانمندی بیمه معلم فعال شود و با توجه به این که کشتیرانی جمهوری اسلامی یکی از سهامداران اصلی این شرکت است،از هم اکنون آمادگی رقابت با بیمه های خارجی را داریم.

ایران و جهان – در خصوص دریافت خسارت چه اقداماتی داشته اید ؟
با هماهنگی نهاد حقوقی ریاست جمهوری نامه هایی تنظیم و اعاده خسارت شده است و این موضوع در حال پیگیری است . برآوردهایی برای رقم خسارت به اتحادیه اروپا اعلام شده است و منتظر پاسخ ها در این زمینه هستیم .

ایران و جهان - هدف بیمه معلم از اسپانسری تیم شمشیر بازی چه بود ؟
شرکت بیمه معلم با قدمت ٢١ساله تصمیم گرفت تا تیم شمشیر بازی جوانان را مورد حمایت قرار دهد بنابراین با طرح این پیشنهاد از سوی آقای کردزنگنه به عنوان یکی از اعضای هیات امنای تیم شمشیر بازی در هیات مدیره بیمه معلم از این موضوع استقبال شد و بیمه معلم توانست با رقم ناچیز حمایت از این تیم را در دستور کار داشته باشد . بیمه معلم دو سال است که این همکاری را با این تیم ادامه داده است و برنامه داریم که بحث اسپانسری این تیم را ادامه دهیم .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود