امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
08/24 1393

ایران و جهان - شنیده ها از منابع مطلع روایت می کندکه مجمع بیمه ایران قرار است پیش از روز بیمه و توسعه برگزار شود .
به گزارش ایران و جهان ،در حالی که موعد قانونی برای برگزاری مجمع بیمه ایران تیرماه سال جاری بود اما بزرگترین شرکت بیمه کشور با کمی تاخیر به مجمع خواهد رفت و شنیده ها از منابع مطلع حاکی از آن است که مجمع این شرکت در هفته جاری و پیش از روز بیمه و توسعه برگزار خواهد شد .
برگزاری مجمع بیمه ایران از دوباب حائذ اهمیت است . اول اینکه بدون برگزاری مجمع شرکتی که 45درصد بازار را در اختیار دارد بیمه مرکزی مجمع خود را برگزار کرد و نکته دوم اینکه امراللهی مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرده بود که شرکت زیان 1400 میلیارد تومانی را در صورت های مالی دارد .

بیمه ایران که بنابر اعلام بیمه مرکزی در شش ماهه ابتدای سال جاری 45 درصد بازار بیمه کشور را در اختیار دارد بنابر امارهای غیر رسمی بالغ بر 1500 میلیارد تومان زیان دارد و باید منتظر بود تا وضعیت مالی این شرکت در مجمع مورد بررسی قرار گیرد .
چندی پیش نیز جواد سهامیان در گفت و گو با ایران و جهان در پاسخ به این موضوع که زیان انباشته شرکت را مربوط به دوران مدیریت وی می دانند ابراز کرد که پس از برگزاری مجمع به پرسش ها در این زمینه پاسخ خواهد داد .
 لازم به ذکر است که در روزهای اخیر بیمه ایران خسارت های مهمی راکه بعضا مربوط به ماه های گذشته است را پرداخت کرده است .
امراللهی در گفت و گویی ابراز کرده که بیمه ایران بزرگترین خسارت بیمه‌ای در تاریخ بیمه کشور به میزان 50میلیارد تومان اخیرا به شرکت قطارهای شهری تهران و حومه (مترو) پرداخت کرده است.
همچنین این شرکت قراردادی را برای همکاری با بنیاد شهید به عنوان بزگترین قرارداد خود به امضا رسانده است.همچنین بیمه حوادث دانش آموزی نیز به این شرکت واگذار شده است .
بیمه ایران در مجموع در نیمه نخست سال بالغ بر 2 هزارو 325 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود