امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
07/27 1394

ایران و جهان - بیمه مرکزی با برگزاری مجمع موسسین بیمه تجارت نو موافقت کرد.
به گزارش ایران و جهان ، شنیده ها از بیمه تجارت نو حاکی از آن است که بیمه مرکزی مجوز برگزاری مجمع موسسین بیمه تجارت نو را صادر کرده است . بر این اساس شنیده می شود که 12 آبان ماه این مجمع برگزار می شود . پیش از این ایران و جهان در خبری آورده بود شرکت بیمه تجارت نو درحال تاسیس در سایت خود اعلام کرده است که تكليف سه عضو اصلي هيات مديره بيمه تجارت توسط سهامداران حقوقي و حقيقي مشخص شده است .
این شرکت اخیرا در سایت رسمی خوداذعان کرده است که تكليف سه عضو اصلي هيات مديره بيمه تجارت توسط سهامداران حقوقي و حقيقي مشخص شده واعلام کرده است که بر اساس پذيره نويسي انجام پذیرفته و مشخص شدن قدرالسهم موسسين حقيقي و حقوقي ، اولين جلسه هيات موسس پس از پذیره نویسی برگزار و شركت سرمايه گذاري ايرانيان به عنوان عضو اوليه و صاحب ٢٠ درصد سهام شرکت، مهدي سامري را به عنوان نماينده خود در هيات مديره بیمه تجارت انتخاب کرده است ، شایان ذکر است که وی تاکنون به عنوان نماینده هیات موسس مسئولیت تدوین برنامه جامع عملیاتی شرکت که مبنای بررسي شوراي عالي بيمه می بوده و نیز پیگیری های منجر به صدور مجوز موافقت با تاسيس را به عهده داشته اند.
همچنين در این جلسه، دكتر علي رستمي و مهندس فرزين كريمي هم توسط ديگر اعضاي موسس كه داراي ميزان سهم منجر به تملك حداقل دو صندلي ديگر هيات مديره هستند، انتخاب و معرفي گرديدند . بدين ترتيب تكليف سه عضو از پنج عضو اصلي هيات مديره بيمه تجارت نو در اولين جلسه هيات موسس قبل از مجمع موسسین مشخص گرديد. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود