امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
12/17 1393

ایران و جهان - مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی الاتحاد از افزایش پروازهای هوایی این شرکت از امارات متحده عربی در مسیر ابوظبی - تهران و بالعکس خبر داد.




بهداد نجفی اسدالهی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این شرکت هوایی از روز چهارشنبه 15 آوریل 2015 مطابق با 26 فروردین 94 پروازهای خود به تهران را از هفته ای 3 به 7 پرواز افزایش می دهد و همه روزه در مسیر ابوظبی - تهران و بالعکس پروازهای خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه پروازهای شرکت هوایی الاتحاد به تهران به وسیله هواپیماهای ایرباس این شرکت انجام خواهد شد، اظهار داشت: تمام پروازهای این شرکت در این مسیر شامل دو کلاس تجاری (بیزینس) و اکونومی خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف افزایش پروازهای شرکت هوایی الاتحاد به تهران، یادآور شد: با افزایش پروازهای این شرکت به ایران، تهران به 50 مقصد بین المللی پرواز های الاتحاد در استرالیا، آفریقا، آمریکا و کشورهای منطقه وصل خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: شرکت هوایی الاتحاد از مدت ها پیش به دنبال افزایش تعداد پروازهای خود از امارات متحده عربی به تهران بود و با مطالعات انجام شده در این زمینه از اوایل سال آینده پروازهای این شرکت به تهران افزایش می یابد.

به گفته این مقام مسئول در شرکت هوایی الاتحاد، با افزایش تعداد پروازهای هوایی این شرکت به تهران، الاتحاد هر هفته بیش از یک هزار و 900 صندلی خود را برای این مسیر بین المللی به صورت دو کلاس تجاری و اکونومی اختصاص داده است.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی الاتحاد یادآور شد: پروازهای این شرکت همه روزه ساعت 1:30 بامداد ابوظبی را به مقصد تهران ترک می کند و راس ساعت 4:25 دقیقه صبح به وقت محلی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شود و راس ساعت 5:30 بامداد پس از برخاست از فرودگاه تهران راس ساعت 15 :7 وارد فرودگاه بین المللی ابوظبی می شود.

وی افزود: این شرکت هوایی برای نخستین بار در سال 2006 پروازهای خود را به تهران آغاز کرد و با برنامه ریزی های انجام شده در صدد است پروازهای خود را بین ابوظبی - تهران و بالعکس را به صورت روزانه توسعه دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود