امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/19 1395



گروه چهارسوق - با از سر گیری پروازهای لوفتهانزا به ایران، برای اولین بار امکان خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای  این شرکت هوایی در کشور فراهم شد. بر این اساس، تمامی مسافرینی که قصد مسافرت از ایران به سایر کشورها با پروازهای این شرکت را دارند، می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب بلیط خود را به صورت تمام آنلاین خریداری کنند.
یک سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما برای اولین بار امکان خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی ایرلاین‌های معتبر از جمله لوفتهانزا، ایرفرانس، الاتحاد، ترکیش و ... را برای کاربران خود فراهم کرده است. خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی تجربه‌ای جدید است که مسافر، بلیط پرواز خود را به راحتی‌ در مسیرهای خارجی و بی‌واسطه خریداری می‌کند.

از مزیت‌های خرید تمام آنلاین بلیط پروازهای خارجی از یک سامانه‌ی معتبر می‌توان به این مورد اشاره کرد که کاربر می‌تواند از بین گزینه‌هایی همچون ایرلاین، قیمت، تاریخ و ساعت، بلیط خود را به صورت تمام آنلاین خریداری و مبلغ خود را به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کند. در حالیکه در خرید حضوری یا تلفنی، از بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران، ممکن است تنها بلیط پرواز 5 یا 6 ایرلاین به مشتری پیشنهاد داده شود.

این سامان خرید آنلاین بلیط هواپیما توانسته با همکاری تعداد زیادی از ایرلاین‌های معتبر خارجی، سازوکار مورد نیاز برای خرید تمام آنلاین بلیط‌های آنها را در داخل ایران و از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم کند. این سامانه برای اولین ‌بار در ایران امکان خرید اینترنتی بلیط اکثر ایرلاین‌های معتبر خارجی را با پرداخت ریال فراهم کرده و کاربر در کنار امکان انتخاب‌ پروازهای مختلف، از کاهش حدود سه تا ٩‌ درصدی قیمت بلیط نیز برخوردار خواهد شد.
در حال حاضر تعداد اندکی از سایت‌ها، فروش بلیط خارجی را -آن هم به‌صورت غیر آنلاین انجام می‌دهند- در حالیکه شفاف‌سازی قیمت بلیط پروازهای خارجی ایرلاین‌هایی همچون لوفتهانزا از خصوصیات مهم فضای آنلاین است و در سامانه علی‌بابا alibaba.ir امکان خرید تمام آنلاین بلیط‌های خارجی در مدت زمان بسیار کوتاهی و کمتر از 3 دقیقه طول می‌کشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود