امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/26 1395

گروه چهارسوق -بسیاری از مسافران پروازهای خارجی، بلیط خود را از آژانس‌های مسافرتی می‌خرند، چرا که با سایر شیوه‌های خرید بلیط هواپیما آشنایی ندارند. 
فرایند حضوری و یا تلفنی خرید بلیط پروازهای خارجی با وجود تنوع ایرلاین‌های خارجی و داخلی، کار خسته‌کننده‌ای است، چرا که در این شیوه‌ی خرید، از بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران، ممکن است تنها اطلاعات پرواز چهار یا پنج ایرلاین به مسافر پیشنهاد شود و مجبور باشد از بین گزینه‌های محدود، یکی را انتخاب کند که ممکن است با شرایط او همخوانی و چه بسا با بودجه‌‌اش هم سنخیتی نداشته باشد. 
بسیاری از مسافران در حالی از امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای خارجی بی‌خبر هستند که با خرید این بلیط‌ها از سامانه‌های معتبر، این امکان برای آن‌ها فراهم می‌شود تا از بین گزینه‌هایی همچون ایرلاین، قیمت، تاریخ و ساعت، بلیط خود را از میان پیشنهادهای متنوع انتخاب و از همه مهم‌تر به صورت تمام آنلاین خریداری و مبلغ خود را به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی پرداخت کنند.
یک شرکت فعال حوزه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای اولین بار در کشور این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا بتوانند بی‌واسطه و مستقیم بلیط پرواز خارجی را به هر مقصدی در جهان، از بین گزینه های متعدد ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی انتخاب و مبلغ آن را با استفاده کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنند.
شفاف‌سازي قيمت بليط پرواز يکي از مهم‌ترین ویژگی‌های فضای آنلاین است، چرا که در خرید تمام آنلاین مسافر می‌تواند قیمت واقعی بلیط پروازهای مقاصد خارجی خطوط هوایی داخلی و خارجی را مشاهده، مقایسه و انتخاب کند. در حالیکه در خرید حضوری و یا تلفنی به دلیل محدود بودن دسترسی آژانس‌ها به ایرلاین‌های موجود، تصمیم‌گیری مسافر با محدودیت همراه خواهد بود.
متاسفانه تخلفات و اشتباهات صدور بلیط خارجی از سوی برخی مراکز، باعث عدم اعتماد و سرگشتگی مسافران شده و بهترین روش جایگزین برای خرید بلیط پرواز خارجی، شیوه‌ی آنلاین است. مسافران برای خرید آنلاین بلیط ایرلاین‌های خارجی می‌توانند به سامانه‌ی معتبری همچون alibaba.ir که با پشتبانی 24ساعته مسافران را همراهی می‌کند، مراجعه کنند. لازم به ذکر است این سامانه از مورد اعتمادترین سامانه‌های خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود