امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
11/20 1393

ایران و جهان - هیأت مدیره بانک پارسیان با استعفای دیواندری موافقت کرد و کورش پرویزیان را به عنوان مدیر عامل جدید این بانک انتخاب کرد.


به گزارش ایران و جهان،مجتبی مالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در گفت و گو با ایران و جهان ضمن تائید خبرکناره گیری دیوان دری از بانک پارسیان و موافقت هیأت مدیره با استعفای دیواندری دلیل این مسئله را بیماری جسمانی عنوان کرد و افزود که دکتر دیواندری در ماه های اخیر با یک بیماری جسمانی درگیر بود و نتوانست همکاری خود را به دلیل این بیماری با بانک ادامه دهد.بانک پارسیان با استعفای دیواندری موافقت کرد و کورش پرویزیان را به عنوان مدیر عامل جدید این بانک انتخاب کرد.
وی گفت : علی دیواندری که در ماه های اخیر دچار بیماری جسمی شده، به رغم توصیه مکرر پزشکان معالج و صدور مرخصی استعلاجی بنا به رعایت مصالح بانک پارسیان حاضر به ترک بانک نشد و تا انتخاب جانشین به فعالیت خود در بانک ادامه داد.
اما دیواندری که در دی سال گذشته به این سمت منصوب شده بود و امروز پس از گذشت حدود یک سال ناگزیر از کناره گیری شده است و گویا دکتر کورش پرویزیان،که تا پیش از این مدیرعامل بانک سینا بود مدیر عامل جدید بانک پارسیان، است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود