امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
12/6 1393

ایران و جهان - سرمایه های انسانی جایگزینی ندارند و این در نظام بانکی امروز به سهولت قابل رویت است .

به گزارش ایران و جهان ، در پی انتشار شایعات اخیر در خصوص عدم حضور دکتر علی دیواندری در محافل اقتصادی و کلاس های دانشگاه که در فضای مجازی منتشر شد و عدم حضور وی را با جریاناتی ارتباط داد،نکاتی را نگاشته ایم که در ادامه می خوانید.
پس از این شایعات پیگیری های خبرنگار ایران و جهان به این مسئله منجر شد که دکتر علی دیواندری پس از خداحافظی از بانک پارسیان چند روزی را در منزل خود بستری بوده و با وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان انتقال یافته و اکنون تحت درمان است .

وی که از ابتدای هفته جاری در بیمارستان خاتم الانبیاء تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفته در روز های اخیر توانسته بهبود نسبی خود را به دست آورد هرچند که هنوز هم تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد .
 براین اساس بود که ایران و جهان در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی، وظیفه خود دید تا در راستای پایان دادن به شایعات اخیر و عیادت از مدیری که در سال های اخیر منشاء تحولاتی در نظام بانکی بوده و با نگاه متمایز و دقیق و مسئولانه توانسته بود در مباحثی نظیر خرید تضمینی گندم،دور زدن تحریم ها و ... زکات علم خود را به ایران و ایرانی بپردازد و از سرمایه های انسانی نظام بانکی است ،اخبار موثقی از احوالات وی را منتشر کند.

دکتر دیواندری را امروز ساعت 12 ظهر به همراه رئیس شورای هماهنگی بانک ها، مدیر روابط عمومی بانک اقتصاد نوین و مدیر روابط عمومی بیمه ما و رئیس مرکز کسب و کار و نوآوری بانک پارسیان ملاقات کردیم. مانند همیشه رفتار محجوبی داشت اما کمی لاغرتر از همیشه به نظر می رسید.

هرچند که وی اذعان کرد که راضی به زحمت برای عیادت نبوده است و اظهار تشکر و قدردانی کرد اما انتشار اخبار صحیح از وضعیت جسمی فعلی وی، دین و وظیفه ای بود که ادعا شد . ایران و جهان در صورت امکان در روزهای آتی نیز از وضعیت بیماری دکتر دیواندری خوانندگان را مطلع خواهد کرد.

با آرزوی بهبودی وی در روزهای آتی .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود