امروز: چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
05/19 1394

ایران و جهان - مدیرعامل جدید پی اس پی وابسته به یک بانک خصوصی معارفه شد.
به گزارش ایران و جهان ،سایان کارت یکی از پی اس پی های وابسته به بانک قوامین که سهام داران آن را بانک قوامین ،شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند ،شركت افق توسعه قرن، شرکت عمران نقش پردازان امین وشرکت تدبیر تراکنش ایرانیان تشکیل می دهند روز گذشته مدیر عامل جدید خود را معرفی کرده است . 
بر این اساس شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا بهمن آبادی به عنوان مدیرعامل این شرکت با حضور اعضای هیات مدیره سایان کارت معرفی شده است پیش از این سعید قندی مدیرعامل این شرکت بوده است . 
لازم به اشاره است شرکت سایان کارت در سال 1379 با هدف ارائه خدمات پرداخت به گروه سایپا تاسیس و فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد و در شهریور 1384 موفق به اخذ مجوز به عنوان موسسه ارائه خدمات پرداختPayment Services Provider از بانک مرکزی شد.
مدیرعامل سابق این شرکت در حال اجرای پروژه هایی از قبیل ، صدور کارت گارانتی محصولات گروه خودرو سازی سایپا ، پشتبانی 5000 دستگاه کارتخوان بانک صنعت و معدن در سراسر کشور ،پشتیبانی 55000 کارت smart کارکنان سایپا ، پشتیبانی کارتهای رستوران گروه سایپا ، پروژه پلیس +10 ،پروژه اتصال به درگاه اینترنتی (ipg) و پروژه نصب دستگاههای کارتخوان بانک قوامین و سایر بانکها بوده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود