امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
06/3 1394

ایران و جهان - مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارائه مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی بانک به سازمان امور مالیاتی که به تازگی از سوی مقام عالی دولت ابلاغ شده توضیحاتی ارائه کرد .
به گزارش ایران و جهان با ابلاغ رئیس جمهور و به منظور شفافیت فعالیت‌های اقتصادی، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری موظف شدند، اطلاعات مربوط به جمع گردش و مانده سالانه انواع حساب‌های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند..در همین زمینه محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص اینکه در راستای مصوبه جدید دولت در خصوص ارائه مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ها به سازمان امور مالیاتی بانک مسکن چه سازوکاری را برای همکاری تعریف کرده است ،اذعان داشت که مقام ناظر بانک مسکن ،بانک مرکزی است بنابراین اگر بانک مرکزی دستور العمل و یا چارچوبی را برای همکاری داشته باشد بر اساس این مقررات همکاری خواهیم کرد.
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا قرار است که پس از تحریم ها از منابع بانک ها و موسسات خارجی در جهت اهداف بانک استفاده کنید پاسخ داد که به دنبال این هستیم که در فاز اول از امکانات تامین مالی بانک توسعه اسلامی استفاده کنیم و مذاکراتی با بانک توسعه اسلامی در این زمینه داشته ایم.
بت شکن پرسش دیگر خبرنگار ما در خصوص اینکه آیا همزمان با حضور هیات های تجاری خارجی مذاکراتی برای مشارکت و سرمایه گذاری در بخش مسکن صورت گرفته اذعان دارد که به دلیل ماهیت درون زای بانک ،برای تامین مالی مذاکراتی صورت نگرفته است . اما وزارت راه و شهرسازی سمیناری را در مهر ماه در حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش مسکن و زیرساخت برگزار می کند و در آنجا زمینه هایی برای جذب و مشارکت وجود خواهد داشت که بیشتر خدمات تامین مالی از جنس فاینانس خواهد بود . .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود