امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
09/29 1395

گروه بازار پول - بانک صنعت و معدن مبلغ ١٤ هزار و ٢٧٢ میلیارد ريال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به بنگاه‏های کوچک و متوسط تولیدی کشورمان پرداخت كرد.
به گزارش پایگاه خبری رازپول، بانک صنعت و معدن با پرداخت این مبلغ به ٩٩٢واحد تولیدی که با مشکلات مالی روبرو بوده‏اند، میزان زیادی از اشتغال موجود در کشورمان حفظ شده و مشاغل جدید نیز ایجاد شده است.
در این میان استان اصفهان از نظر مبلغ پرداختي با تامین مالی ٧٦ واحد صنعتی، استان چهارمحال و بختیاری ١١ واحد صنعتی و استان تهران ٩٥ واحد صنعتی به ترتیب بیشترین سهم را از تسهیلات بانک صنعت و معدن در قالب طرح رونق تولید داشته‏اند.
گفتی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور فعال‏سازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط که با مشکلات مالی روبرو هستند طراحی شده است.


بازدیدعضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن از طرح های صنعتی استان خراسان رضوی

حسین عسكری عضو هیئت مدیره بانك صنعت و معدن و هیئت همراه به منظور بازدید از چند واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی به این استان سفر كرد. وی در این سفر از شركت های گندم دشت، پمپ فرمان توس،كاشی تیما و نیان الكترونیك بازدید كرد.
عسكری در این بازدیدها آمادگی این بانك را برای انجام مساعدت لازم به منظور حل مشكلات مالی و بهبود شرایط تولیدی شركت های یاد شده اعلام داشت.
وی پس از بازدید از واحدهای یادشده از شعبه این بانك در شهرك صنعتی توس نیز بازدید و همراهی و همكاری همكاران این شعبه در ارائه خدمات بهتر به صنعتگران را مهم خواند.


بهره برداری از ٤ طرح بزرگ صنعتی در استان لرستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

طرحهای بزرگ پتروشیمی لرستان، فاز دامی شرکت بایر افلاک، فورج سازان لرستان و کیمیا پژوهان گیتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن طی سالهای اخیر در استان لرستان به بهره برداری رسیده اند .
پتروشیمی لرستان مبلغ ٢٣٣ میلیون یورو، فاز دامی شرکت بایر افلاک ١٣ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٢٢١ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، فورج سازان لرستان ١٠ میلیون یورو سرمایه ثابت و ٥٤ میلیارد ریال سرمایه در گردش و کیمیا پژوهان گیتی مبلغ ٢٤ میلیارد ریال تسهیلات از این بانک دریافت کرده اند .
علاوه بر طرح های یاد شده فاز انسانی شرکت دارو سازی بایر افلاک با ٣٨ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٣٢٠ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، فولاد و ذوب آهن ازنا با ١٨٥ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ٣٠٠ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، تدبیر زاگرس لرستان با حدود ٧١٩ هزار یورو تسهیلات ارزی و سه میلیارد ریال تسهیلات داخلی و سیمان سفید زاگرس با ١٧ میلیون دلار تسهیلات ارزی با تامین مالی این بانک در حال اجرا هستند .
بنا به گزارش یاد شده در سال جاری تعداد ٤ طرح صنعتی با تسهیلات بانك صنعت و معدن ، بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال در استان لرستان به بهره برداری رسیده و برای ٢١ نفر اشتغال ایجاد كرده است.
میزان تسهیلات مصوب این بانك برای استان لرستان در قالب طرح رونق تولید به حدود ٣٨٠میلیارد ریال بالغ شده است كه با توجه به تنها دو شعبه در استان از رتبه های ممتاز كشور محسوب می شود.
گفتنی است تسهیلات پرداخت شده توسط بانك صنعت و معدن در ٨ ماهه امسال به صنعتگران استان لرستان به مبلغ ٦٢٨ میلیارد ریال بالغ شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود