امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/23 1395

گروه بازار پول - با تسهیلات بانك صنعت و معدن شركت های اسرار پویای شرق و داروسازی طاها با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، نعمت زاده در این مراسم ، افتتاح واحد های تولیدی در نقاط مختلف كشور را نشان دهنده عزم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توصیف كرد كه بانك صنعت و معدن نقش موثر و فعالی در این زمینه ایفا می كند.
وی ایجاد توسعه متوازن صنعتی در كشور و افزایش میزان اشتغال و رفع بیكاری را از اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد و همكاری بانك های كشور و بویژه بانك صنعت و معدن را در قالب طرح رونق تولید برای رفع مشكلات واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال موجود ارزنده توصیف كرد.
شركت اسرار پویای شرق كه حدود ٦٠ میلیارد ریال از بانك صنعت و معدن تسهیلات دریافت كرده است یراق آلات درب و پنجره تولید می كند و برای ٦٥ نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.
شركت داروسازی طه نیز با حدود ٧٧٣ هزار یورو تسهیلات ارزی، ٤٥ میلیارد ریال تسهیلات داخلی، ٥١ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش و ٤٠ میلیارد ریال تسهیلات تكمیلی بانك صنعت و معدن مراحل اجرایی خود را پشت سرگذاشته و ماده موثر دارو تولیدمی كند.
ظرفیت این شركت سالانه حدود ٦ هزار و ٥٠٠ كیلو گرم بوده و برای ١٠٧ نفر اشتغال مستقیم فراهم ساخته است .
گفتنی است صنایع كوچك و متوسط استان خراسان رضوی حدود ٧٩٧ میلیارد تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانك صنعت و معدن دریافت كرده اند.


رتبه نخست بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات رونق تولید به صنایع استان مازندران

بانك صنعت و معدن رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به صنایع كوچك و متوسط استان مازندران در قالب تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید به دست آورد.
این بانك بیش از یكهزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح یاد شده به ١٠٦٦ واحد صنعتی كوچك و متوسط استان مازندران پرداخت كرده است.
این بانك در مجموع مبلغ ٢٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و در قالب طرح رونق تولید- كه توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت طراحی و با همكاری نظام بانكی كشور به اجرا درآمده- در اختیار یك هزار و ٣٢٢ طرح صنعتی در سراسر كشور قرار داده است.
گفتنی است ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نامه ای از بانك صنعت و معدن به خاطر خدمات بانك صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان مازندران و كسب رتبه نخست اعطای تسهیلات طرح رونق تولید در این استان قدردانی كرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود