امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
07/26 1395

گروه بازارپول - بانك صنعت و معدن در نیمه نخست سال جاری تسهیلاتی بالغ بر ٧ میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال را برای پرداخت به طرح های كوچك و متوسط كشورمان به تصویب رساند.
به گزارش پایگاه خبری رازپول، رقم یاد شده در مقایسه با مبلغ ٦ و ٥٠٠ میلیارد ریال تسهیلات مصوب این طرح ها در مدت مشابه سال قبل بیانگر١٨ درصد رشد در زمینه یاد شده است.
گفتنی است بیش از ١٦ درصد از تسهیلات بانك صنعت و معدن در سال گذشته به طرح های كوچك و متوسط پرداخت شده است.

بانک صنعت ومعدن ١٠ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید پرداخت کرد

بانك صنعت و معدن مبلغ ١٠ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های كارگروه رفع موانع و رونق تولید در كشور به طرح های كوچك و متوسط صنعتی پرداخت كرد.
این میزان تسهیلات به ٨٣٢ طرح در ٣١ استان كشور پرداخت شده است.
میزان پرداختی به صنایع كوچك و متوسط برای ایجاد رونق در تولید كشورتوسط بانك صنعت و معدن از طریق معرفی كارگروه های استانی ٦ هزار و ٩٠٠ میلیارد ریال و به شكل مستقیم ٣ هزار و ٦٠٠ میلیارد ریال بوده كه به ترتیب به ٣٨٩ و ٤٤٣ طرح تخصیص یافته است.
گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت و برای كمك به واحدهای صنعتی ناكارامد ، با پیشرفت بالای ٦٠ درصد كه تعداد آن ها در مرحله اول به ١٠ هزار واحد می رسد تدوین شده است .

در ٦ ماه نخست سال جاری بانک صنعت و معدن ٦ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال به صنایع کوچک و متوسط پرداخت کرد

در راستاي حمايت از صنايع كوچك و متوسط در ٦ ماه نخست سال جاري بانك صنعت و معدن حدود ٦ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال تسهيلات به طرح هاي كوچك و متوسط در استان هاي مختلف كشور پرداخته است.
از اين رقم ٢هزار و٥٠٠ميليارد ريال به سرمايه در گردش و ٤ هزار ميليارد ريال به سرمايه ثابت طرح هاي صنعتي و توليدي كشور تعلق گرفته است.
ميزان تسهيلات پرداخت شده به طرح هاي كوچك و متوسط در ٦ ماه نخست امسال در مقايسه با ميزان پرداختي در مدت مشابه سال ٩٤ توسط اين بانك ٢ درصد افزايش داشته است.
از ميزان تسهيلات پرداختي ياد شده استان تهران با حدود ٢ هزار ميليارد ريال، قزوين با حدود ٦٠٠ميليارد ريال و يزد با ٥٠٠ ميليارد ريال به ترتيب بيشترين ميزان تسهيلات دريافتي را به خود اختصاص داده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود