امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
06/8 1400

گروه بازارپول - لینک دعوت از دوستان و آشنایان در  سامانه شباهنگِ اپلیکیشن‌گردش‌پی از ابتدای شهریور‌ماه فعال شده است.
هموطنان با دانلود اپلیکیشن "گردش‌پی" و ثبت نام در سامانه "شباهنگ" بانک گردشگری علاوه بر انجام امور بانکی، می‌توانند دوستان خود را نیز برای استفاده از خدمات آنلاین دعوت نمایند.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مشتریانی که در سامانه شباهنگ عضو هستند، این امکان برای آن‌ها فراهم شده تا از طریق کد دعوت اختصاص‌یافته در سامانه شباهنگ که برای آنها فعال شده است، دوستان و آشنایان خود را نیز به استفاده از خدمات شعبه مجازی دعوت کنند.
لینک دانلود اپلیکیشن شباهنگ بانک گردشگری shabahang.tourism-bank.com است.
بر اساس این گزارش، چنانچه دوستان و آشنایان دعوت شده، نرم‌افزار شباهنگ را نصب و پس از افتتاح حساب اقدام به صدور کارت نمایند، کیف پول شخص دعوت کننده مبلغی معادل ۱۰۰ هزار ریال  شارژ می‌شود.
اگر موجودی کارت فرد دعوت شده بین ۵ تا ۱۰ میلیون ریال باشد، معادل ۱۰۰ هزار ریال دیگر علاوه بر مبلغ قبلی به کیف پول دعوت کننده افزوده خواهد شد.
همچنین چنانچه موجودی حساب فرد دعوت شده به رقمی بالاتر از ۱۰ میلیون ریال برسد، علاوه بر مبالغ قبلی معادل ۱۰۰ هزار ریال و در مجموع حداکثر ۳۰۰ هزار ریال کیف پول دعوت کننده شارژ می شود.
این گزارش حاکیست: محدودیتی در دعوت از دوستان و آشنایان وجود ندارد. شارژ کیف پول دعوت‌کننده به ازای دعوت هر نفر متناسب با موجودی فرد مدعو از 100 تا 300 هزار ریال است و با افزایش نفرات جدید، متناسب با موجودی مدعوین این مبلغ افزایش می‌یابد.
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود