امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
02/22 1399

گروه بازارپول - امکان صدور «بیمه کرونا» و «ثبت‌نام سامانه سجام» بر روی نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» فراهم و زنجیره خدمات غیرحضوری این اپلیکیشن تکمیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت «صاپ» دو خدمت جدید ثبت‌نام و خرید بیمه نامه کرونا بیمه سرمد و ثبت‌نام در سامانه سجام را بر روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند فراهم کرد.


بر این اساس، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی و به صورت غیرحضوری، بیمه‌نامه کرونای بیمه سرمد را برای آسودگی خاطر خود و سایر افراد خانواده با سقف‌های مبلغی خریداری کنند و از پوشش‌های بیمه درمان و بیمه عمر این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.


کاربران «صاپ» همچنین به صورت مستقیم و غیرحضوری می‌توانند در سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» ثبت‌نام و کدبورسی برای معامله در بازارهای بورس و فرابورس دریافت کنند.

پیش از این نیز امکان ثبت‌نام و خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری (ETF) بر روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند فراهم شده بود که با توجه به عرضه گسترده سهام دولتی شرکت‌های بزرگ در بازار سرمایه تا ماه‌های آینده، شرایط خرید واحدهای این صندوق‌ها به صورت آنلاین و غیرحضوری بر روی این اپلیکیشن فراهم است.


همچنین با رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت «صاپ» امکان تراکنش و مراوده مالی سریع و آسان بدون نیاز به حضور فیزیکی کارت‌های بانکی فعال در این اپلیکیشن فراهم شد. انتقال وجه بین دارندگان کیف پول «صاپ»  بدون پرداخت کارمزد بانکی، پرداخت از طریق اسکن بارکد دو بعدی (QRکد) پایانه فروشگاهی در این اپلیکیشن بدون حضور فیزیکی کارت از جمله ویژگی‌های کیف پول «صاپ» به شمار می‌رود.


«صاپ» اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌اي است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌ صورت مستقيم را ارائه می‌کند. عمليات فعال‌سازي سامانه به راحتي و بدون نياز به مراجعه به شعبه انجام مي‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌هاي عضو شتاب، خريد شارژ آنلاین/ بسته اينترنتي، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبايل به صورت مستقيم، پرداخت قبوض سازماني، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌هاي پرکاربرد در لیست محبوب من، رويت گزارش تراکنش‌ها و مديريت پروفايل مشتري از طريق منوي تنظيمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طريق اپلیکیشن «صاپ» است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود