امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
07/1 1398

گروه بازارپول - همزمان با افزوده شدن بانک «پارسیان» به لیست بانک‌های متصل به اپلیکیشن «صاپ»، امکان استفاده از خدمات اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران برای مشتریان و کاربران 16 بانک و موسسه مالی و اعتباری بزرگ کشور فراهم شد.


 به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با پیوشتن بانک پارسیان به جمع ١٦ بانک و موسسه مالی و اعتباری کشور، شرایط برای بهره‌مندی از خدمات متنوع «صاپ» در حوزه پرداخت به ‌ویژه امکان کارت به کارت از مبدأ این بانک‌ها فراهم شده، ضمن اینکه امکان نصب این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل ios از طریق سایت sibbank.ir نیز امکان‌پذیر شده است به‌طوری‌که دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌عامل ios می‌توانند جهت نصب اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران علاوه بر مراجعه به سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir به سایت www.sibbank.ir نیز مراجعه کنند.


«صاپ» اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌اي است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌صورت مستقيم را ارائه می‌کند. عمليات فعال‌سازي اپلیکیشن به راحتي و بدون نياز به مراجعه به شعبه انجام مي‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.


انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌هاي عضو شتاب، خريد شارژ سیم‌کارت و بسته اينترنتي، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، گردش حساب بدون کارمزد، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌هاي پرکاربرد در لیست محبوب من و رويت گزارش تراکنش‌ها خدمات ارائه شده از طريق اپلیکیشن «صاپ» است که با افزوده شدن چهار خدمت جدید، ویژگی‌های منحصر به فردی برای آن فراهم شده است. علاوه ‌بر این، ارائه خدمات گردشگری در این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ٢٤ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور را تسهیل کرده است.


استفاده از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا با استفاده از این اپلیکیشن از دیگر خدمات عرضه شده در نرم‌افزار «صاپ» بانک صادرات ایران است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود