امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
09/27 1392

ایران و جهان- جلسه اتاق فکر مدیران ارشد بورسی با جمع کثیری از مدیران شرکت  های سرمایه گذاری برگزار شد. گرچه هنوز خبری از این جلسه در سایت رسمی این سازمان قرار نگرفته است، اما منابع آگاه از چشم انداز و ارزیابی مثبت حاضرین در اتاق فکر خبر می دهند. 
به گزارش ایران و جهان، جلسه ای که در محل سازمان بورس با حضور اکثر مدیران ارشد بورسی و مدیران شرکت های سرمایه گذاری در راستای سلسله جلسات هم اندیشی برگزار شد، اتاق فکری بود که چشم انداز بازار سرمایه را مثبت ارزیابی کرد. به باور مدیران طراز اول بازار سرمایه در جلسه اتاق فکر سازمان بورس، با افزایش حضور مردم در مهمانی بازار سرمایه، مدیران شرکت های سرمایه‌گذاری به عنوان میزبان، باید شرایط مساعدی را فراهم کنند که سرمایه گذاران راضی و منتفع در آن باشند.
بر این اساس، به نظر می رسد عرضه های سازمان خصوصی سازی سهام به صورت خرد در بازار سهام یکی دیگر از محورهای این نشست بوده که سخنگوی سازمان بورس به آن پرداخته است. 
منابع آگاه از توافق و همدلی در این جلسه مبنی بر رشد و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاران در بازار سرمایه خبر می دهند. به نظر می رسد که بازار سهام در آغاز هفته آتی، با نگاه به نتایج این هم‌اندیشی مبنی بر چشم انداز و ارزیابی مثبت سازمان و فعالان ازآینده بازار سرمایه، معاملات را آغاز کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود