امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403
01/24 1394

گروه تالار- سرمایه گذاران خارجی در گام اول قرار است که 100 میلیون دلار در بخش سلامت و مواد غذایی سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایران و جهان، سرمایه گذاران خارجی که در روزهای اخیر نشست هایی با مدیران بازار سرمایه و سازمان سرمایه گذاری خارجی نیز داشته اند، قرار است در گام اول 100 میلیون دلار به بخش سلامت نقدینگی تزریق کنند.
این گروه درصدد خرید چند بیمارستان در تهران هستند و هدف گذاری آن ها در قدم نخست اصلاح ساختار، تزریق سرمایه و توسعه فعالیت های بیمارستان و در نهایت حضور در بازار سرمایه است.

این گروه سرمایه گذاران خارجی این مدل را در کشورهای ترکیه، مصر، الجزایر و سودان اجرا کرده اند.

گفته می شود که این گروه در حال رایزنی برای خرید 2 بیمارستان در تهران هستند که تا 2ماه آینده خرید آن قطعی خواهد شد.

پیش از این شرکت تامین سرمایه امین حضور این گروه سرمایه گذار و نشست های مشترک میان مدیران شرکت و مدیران بازار سرمایه را اعلام کرده بود. 

در این نشست ها مشخص شد اولويت اول اين گروه، سرمايه­ گذاري در بخش سلامت و مواد غذايي با هدف کنترل مالکيت و بهبود ساختارهاي مالي و اقتصادي شرکتهاي سرمايه پذير بورسي و خارج از بورسي است.

بنابر اين گزارش، اين گروه سرمايه ­گذاري ضمن مذاکره با مقامات بازار سرمايه و سازمان سرمايه گذاري خارجي، در مورد برخي فرصت­هاي سرمايه­‌گذاري انتخاب شده نيز با شرکت هاي ايراني مذاکره خواهند کرد.

گروه سرمايه گذاري مورد اشاره حدود 8 ميليارد دلار دارايي تحت مديريت دارد و بازار ايران به عنوان يکي از بازارهاي جذاب منطقه، مورد توجه آنهاست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود