امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/11 1400

 

گروه تالار - دکتر «امیر هوشمند» که پیشتر موفقیت های چشمگیری در زمینه های مختلف کسب کرده بود،‌ امروز کارش را به عنوان «مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران» آغاز کرد تا فصل تازه ای از تحولات را در این شرکت رقم بزند.

به گزارش رازپول، طی آئینی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری صنایع بهشهر، همزمان با قدردانی از تلاش‌های دکتر آزادواری مدیرعامل سابق شرکت سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران، دکتر«امیر هوشمند» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

دکتر«امیر هوشمند» در این جلسه با تاکید بر این که کشور به فعالیت های توسعه محور نیاز دارد، اظهار کرد: اقتصاد کشور با چالش هایی مواجه شده است که رهایی از آنها نیازمند اقدامات دانش بنیان است و شرکت سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که شرکت سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران از بزرگترین و موثرترین شرکت های سرمایه گذاری در عرصه اقتصاد ایران است،‌ ادامه داد: ظرفیت های مغفول در این حوزه شناسایی شده و به زودی با احیای آنها، تغییرات بزرگی در عرصه فعالیت های شرکت رخ خواهد داد.

او با بیان اینکه مدیریت و هدایت مجموعه این شرکت توسط دکتر آزادواری منجر به حصول نتایجی ارزنده در بازار سرمایه شده است، ضمن قدردانی از همراهی و حمایت‌های وی، برای او در ادامه مسیر خدمت، آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه، دکتر آزادواری نیز با قدردانی از همراهی صادقانه و تلاش مثال زدنی همکاران خود در وصنا، برای آنها صحت و سلامتی و برای مدیر عامل جدید این شرکت موفقیت روزافزون آرزو کرد.

لازم به اشاره است که دکتر «امیر هوشمند» پیش از این رئیس هیات مدیره «وصنا» بوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود