امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
04/2 1399


گروه سایبان - دکتر داریوش محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین و اعضای هیات مدیره باسفر به جزیره کیش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بیان مسایل مختلف پرداختند .

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین ، در این نشست دکتر محمدی با بیان اقدامات انجام  شده بیمه ایران معین در منطقه آزاد کیش افزود :

تعامل سازنده این سازمان با شرکت بیمه ایران معین در قالب طراحی و اجرای ایده های نو برای بهبود کیفیت خدمات به بیمه گذاران از مهمترین برنامه های این شرکت می باشد .

در ادامه این جلسه داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نقش مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در توسعه وافزایش ضریب نفوذ بیمه را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات بیمه ای به شهروندان و کیشوندان از رسالت های شرکت بیمه ایران معین در کیش است.

دکتر محمدی در ادامه با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه درتوسعه مناطق آزاد تصریح کرد: جزیره کیش با ظرفیت های بالا در تولید و حضور فعالان بزرگ اقتصادی در حوزه های مختلف از فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری در کشور برخوردار شود، این ظرفیت می تواند فرصت مناسبی برای گسترش همکاری های بین صنعت بیمه و منطقه آزاد کیش باشد.

وی گفت: در آینده نزدیک با انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه فیمابین سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت بیمه ایران معین و یکی از بانکهای کشور، بیمه گذاران می توانند از تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه این شرکت بهره مند شوند.

گفتنی است با توجه به این که شرکت بیمه ایران معین با تایید و تاکید سهامدار عمده قصد برای ورود به بازار سرمایه را دارد افزایش سرمایه شرکت در دستور کار جدی قرار دارد و  این مهم به عنوان یک امتیاز برای جزیره کیش محسوب می شود.

همچنین در این دیدار غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  ضمن تشکر از خدمات ارزنده بیمه ایران معین در جزیره کیش گفت: تعامل و همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت بیمه ایران معین در قالب ایده های نو فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران توانمند در این منطقه است.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت های بین المللی موجود، فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش به عنوان یک الگو به سرزمین اصلی تسری می یابد.

مظفری در همین خصوص بر لزوم اهمیت هوشمند سازی ارائه خدمات به مشتریان با محوریت توسعه شهر هوشمند کیش اظهار داشت: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های جزیره کیش، می توان در راستای ارائه خدمات شایسته به مشتریان گام های موثری را در این منطقه برداشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود