امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
11/29 1392

ایران و جهان - در نهمین اجلاس سران و مدیران شرکت های نمونه و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور ، شرکت بیمه "ما" دو نشان برتر بین المللی و گواهینامه کیفیت دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" ، در نهمین اجلاس سران و مدیران شرکت های نمونه که ناپک نام دارد ، بیمه "ما" موفق به کسب نشان برتر این اجلاس ، لوح برگزیده نوآوری در مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین گواهینامه بین المللی کیفیت برتر سال 2014 شد .
نهمین اجلاس سران و مدیران کشور تحت عنوان ناپک ،با حضور مقامات ، مدیران عامل بیش از صد شرکت نمونه و کارشناسان برتر صنعت ، اقتصاد و تجارت کشور با رویکرد تدبیر در تولید ملی و امید به درخشش در صنعت و اقتصاد جهانی 28 بهمن ماه برگزار شد. 

مطهری ن�?اد دبیر اجلاس ناپک در خصوص اهداف این اجلاس گفت : تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشور که در شرایط خاص و بحرانی این روزهای کشور توانسته اند به نوعی بحران های مرتبط با حوزه خود را مدیریت کرده و به برند سازی ادامه دهند افتخاری است که نصیب این اجلاس شده است .
وی در ادامه اضافه کرد : دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران در همین راستا برای تکریم از کسانی که پیشتازان عزت و استقلال جامعه هستند ، یعنی تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در سطح کشور پیش قدم شده است . نهمین اجلاس سران و مدیران نمونه کشور به منظور تقدیر از فعالان این عرصه ، تشویق دیگر مجموعه ها برای الگو برداری از شرکت های نمونه و تاثیر گذار وارائه راهکارهای کسب درآمدهای ارزی غیر نفتی که طی آن تولیدکننده به یک صادرکننده و برند تبدیل خواهد شد ، برگزار شده است.

شرکت بیمه "ما" با تکیه بر اصل مشتری مداری ، به کارگیری نیروی انسانی متخصص ،حفظ حقوق بیمه گذار و فرهنگ سازی نوین در صنعت بیمه کشور توانست برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید و در نهمین اجلاس ناپک برگزیده شود .این شرکت تا پایان سال سرمایه خود را به 1000 میلیارد ریال افزایش خواهد داد

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود