امروز: پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
04/28 1393

ایران و جهان - مجمع عمومی سالانه بیمه "ما" برگزار و به ازای هر سهم 165 ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ایران و جهان ، مجمع عمومی سالانه شرکت بیمه بیمه "ما" که با حضور بیش از 80 درصد سهامداران برگزار شد برای هر سهم 165 ریال سود در نظر گرفت .بر این اساس در این مجمع که با حضور سید محمد علیپور مدیر عامل بیمه "ما" و ریاست محمد ابراهیم پور زرندی و غلامزاده و علامه راد به عنوان ناظر و سید محمود حسنی مشاور حقوقی بیمه "ما" به عنوان منشی برگزار شد، صورت های مالی مورد تصویب قرار گرفت . همچنین شرکت بیمه "ما" در سال 92 بالغ بر بیش از 227 میلیارد ریال به عنوان سود خالص شناسایی کرد که پس از کسر ذخایر و اندوخته های لازم 165 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شد.

سید محمد علیپور مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه "ما" ضمن ارائه گزارش هیات مدیره گفت :به عنوان یک شرکت مشتری مدار تلاش می کنیم با پیش بینی نیازهای مشتری مدارانه ، محصولات و خدمات نوآورانه ، سرعت بالا در پرداخت خسارت ، به کارگیری تکنولو�?ی روز و به پشتوانه توانمندی های کارکنان متخصص خود ارائه دهنده برتر کلیه خدمات بیمه ای در کشور باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد : بیمه "ما" از ابتدای تاسیس موفق به راه اندازی 23 شعبه و 10 باجه بیمه ای در سطح کشور شده است. همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها و بهره گیری از ظرفیت های موجود در بانک، اقداماتی نظیر راه اندازی شعبه مستقل بانک بیمه جهت پشتیبانی صدور بیمه نامه های مشتریان بانک ملت به صورت آنلاین ، فراهم نمودن امکان اخذ گزارش های لازم از عملکرد فروش در حوزه بانک و نیز سفارشی سازی خدمات و محصولات بیمه ای متناسب با مشتریان بانک ملت جهت خلق ارزش برای مشتری صورت گرفته است.

سید محمد علیپور تاکید کرد: مدلی که بر اساس آن حوزه بانک بیمه فعالیت می کند در نوع خود جدید است که مطالعات گسترده ای در حوزه Bancassurance جهت پیاده سازی آن صورت گرفته است.
مدیر عامل بیمه "ما" در پایان گفت :همچنین در سال 92 واحد جدیدی تحت عنوان مشتریان حقوقی و بازاریابی برای رفاه حال مشتریان تشکیل شد.اهم وظایف این حوزه طراحی و راه اندازی MIS (سیستم مدیریت اطلاعات) بازاریابی، تدوین طرح جامع بازاریابی و استاندارد سازی فرآیند مناقصات است.

لازم به ذکر است، بر اساس گزارش هیات مدیره ، شرکت بیمه "ما" در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 232 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و بالغ بر 310 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

در حاشیه این جلسه خبرنگار ما گفت و گویی را کریم خان زند عضو هیات مدیره این شرکت داشت . وی در پاسخ به این پرسش که به صورت سنتی در گروه های مالی که دارای بانک و بیمه می باشند معمولا مدیر عامل بانک رئیس هیات مدیره شرکت بیمه است و به چه دلیل ساروخی مدیر عامل بانک ملت از ریاست هیات مدیره بیمه ما کنار رفت می گوید :اینکه مدیر عامل بانک رئیس هیات مدیره شرکت بیمه باشد الزامی نیست ضمن اینکه اختلافی هم در این زمینه مطرح نبوده است . زند با بیان اینکه حجم کاری بانک ملت با سایر بانک های خصوصی قابل قیاس نیست افزود که حجم زیاد کاری سبب شد که ساروخانی از ریاست هیات مدیره کنار رود و آقای پورزرندی جایگزین شود . وی تاکید می کند که بانک ملت یکی از بانک های خصوصی بزرگ کشور است و مدیریت این مجموعه به تنهایی زمان زیادی را از مدیر عامل خواهد گرفت .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود