امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/24 1392

ایران و جهان - در مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه "ما" که در تاریخ 20 آبان ماه برگزار شد، افزایش سرمایه این شرکت طی سه مرحله به 2500 میلیارد ریال به تصویب رسید.
به گزارش ایران و جهان به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه "ما" با موضوع تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه پیشنهادی هیات مدیره با حضور بیش از 80 درصد سهامداران واعضای هیات مدیره این شرکت تشکیل شد .
بنابراین گزارش ،در این مجمع که با حضور مدیر عامل شرکت بیمه "ما" سید محمد علی پور ، ریاست محمد ابراهیم پورزرندی نایب رییس هیات مدیره این شرکت، نظارت آقایان قدیری نماینده گروه مالی ملت و ششپری نماینده شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان ، منشی جلسه محمدی معاون اقتصادی وسرمایه گذاری بیمه "ما" ، احمد وند نماینده سازمان بورس و نماینده بیمه مرکزی خانم قبادی برگزار شد، افزایش سرمایه این شرکت از 400 میلیارد ریال به 1000میلیارد ریال در سال 92 از محل مطالبات و آورده نقدی به تصویب و موافقت مجمع رسید.
همچنین مجمع به هیات مدیره تفویض اختیار کردند که ظرف مدت دو سال سرمایه این شرکت را از مبلغ 1000 میلیارد ریال به 2500 میلیارد ریال افزایش دهد . بر این اساس مقرر شد تا سرمایه شرکت بیمه "ما" تا پایان سال جاری به 1000 میلیارد ریال افزایش یابد ضمن این که افزایش 1000 میلیارد ریالی سرمایه در سال 93 و افزایش 500 میلیارد ریالی سرمایه در سال 94 نیز در اختیار هیات مدیره خواهد بود.
سید محمد علیپور مدیرعامل شرکت بیمه "ما"در خصوص الزامات افزایش سرمایه شرکت بیمه "ما" اظهار داشت: ایجاد زمینه لازم برای رعایت مقررات بیمه مرکزی و توسعه فعالیت های بیمه ای از طریق افزایش سقف مجاز نگهداری ریسک از بیمه نامه های صادره، افزایش ظرفیت سرمایه گذاری، افزایش سقف قابل تحصیل دارایی های ثابت و بهبود جایگاه شرکت در رتبه بندی آیین نامه توانگری، از دلایل افزایش سرمایه شرکت بیمه "ما" هستند.
وی در ادامه در خصوص پیش بینی ساختار مالی شرکت در سال های آتی اضافه کرد : پیش بینی می شود با افزایش سرمایه بیمه "ما " به 2500 میلیارد ریال جمع دارایی های این شرکت در پایان سال 96 به حدود 11 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و این افزایش سرمایه جمع حقوق صاحبان سهام شرکت را به حدود 5 هزار میلیارد ریال خواهد رساند.
سید محمد علیپور ضمن اشاره به شروع فعالیت شرکت بیمه "ما " در شهریورماه سال 90 تاکید کرد: طی این دو سال با فراهم آوردن زیرساخت های لازم و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب در صنعت بیمه توانسته ایم شرکت بیمه "ما" را به نقطه مطلوبی در صنعت بیمه برسانیم . 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود