امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
02/20 1396

 


گروه سایبان - بررسی ها نشان می دهد که عطاء اله بابايي به جای رضا کاظمي تکليمي وارد تشکیلات بیمه البرز شده است.هرچند که این اولین و آخرین کوچ مدیران از یک شرکت دولتی به بخش خصوصی نیست اما جای این پرسش همواره باقی است که دلیل این اشتیاق مدیران بیمه ایران برای پرواز به سمت بیمه های خصوصی چیست؟ و آیا تزریق تفکر مدیران بخش دولتی به نهاد خصوصی فرصتی برای رشد نگرش در این بخش خواهد داد یاخیر؟


حرکت مدیران بخش دولتی به عنوان مامور در بیمه های خصولتی همواره این شائبه را باقی می گذارد که آیا واگذاری سهام شرکت های بیمه دولتی واقعی بود و یا نمایشی!چراکه این شرکت ها دوباره با تفکر مدیران دولتی اداره می شوند! به هرحال این بار نوبت به عطاء اله بابايي رسیده است که در حال حاضر هم نامش در شرکت بیمه ایران به عنوان مدیریت امور سرمایه گذاریها در ج شده و هم به تازگی از سوی بیمه البرز به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره معرفی شده است.وی که به عنوان نماینده صندوق بیمه روستائیان در این ترکیب جا گرفته لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت مالی است.


اما در حالی که بیمه مرکزی در حال ساماندهی نمایندگان دوشغله بیمه ای است،  نامبرده نه تنها به عنوان مدیریت امور سرمایه گذاریها در سایت بیمه ایران معرفی شده بلکه هم زمان ، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری بیمه ایران نیز هست . انگار نه انگار که آیین نامه 40 شورای عالی بیمه و در ماده 14 اذعان دارد که هيچ يك از اعضاي هيئت مديره ، مدير عامل و قائم مقام مدير عامل مؤسسه بيمه نمي توانند در ساير مؤسسات بيمه ، كارگزاري ها و نمايندگي هاي بيمه سمت داشته باشند که ظاهرا این مسئله مانعی را برای انتخاب ایجاد نکرده است.


نامبرده عضو هیأت مدیره شرکت رتبه بندی اعتباری ایران،  عضو کمیته سرمایه گذاری بانک سرمایه ،  عضو هیأت مدیره شرکت تراکتورسازی، عضو هیأت مدیره شرکت ماشین سازی اراک، عضو هیأت مدیره شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران،عضو کمیته فرعی حسابرسان داخلی شرکت سهامی بیمه ایران،  حسابدار ارشد موسسات وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء و   حسابدار حسابرس و مدیر مالی در نهادها،شرکتها و موسسات مختلف از سال 1370 تا 1378 را در کارنامه کاری دارد.



 



.

  1. میهمان
    پاسخ 24 اردیبهشت 1396 18:34 البرز خواه
    از آنجا که از گذشته بیمه البرز رقیبی برای ایران بود تصمیم براین گرفتند که با گسیل افرادی از بیمه ایران این شرکت را به زمین بزنند که به اهدافشون هم رسیدن مدیرعامل مدیر سرمایه گذاری معاون فنی از بیمه ایران هستند و چنان ضررهای سنگینی به این شرکت وارد کردند که نای بلند شدن را نداشته باشد چنان فسادی در این شرکت بنا نهادند که هر روز در شعبات آن شاهد اختلاس هستیم . چنان نیروهای متعهد و متخصص آن را تارومار کردند که بخش فنی آن  هم رو به زوال نهاد چنان از دوستانشان سفازشی وارد کردند که هزینه های شرکت افزایش یابد چنان با نمایندگان ساخت و پاخت میکنند که ردی برجا نمی گذارند چنان مدیرعامل و مدی سرمایه گذاری آن همدست هم بورس بازی مکنند و سهام زیانده را به شرکت قالب میکنند که جیب شرکت از بازار سرمایه منفی 20 درصدست و فردی به عنوان جانباز و عضو هیأت مدیره وارد شرکت کرده و پشت آن سنگر گرفته اند که او هم دست شیطان را از پشت می بندد. خلاصه کلام شرکت بدست این افراد نابود شد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود