امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
04/20 1394

ایران و جهان - شنیده ها حاکی از آن است که یکی از مدیران بیمه ایران برای مدیریت یک بیمه خصوصی معرفی شده است .
به گزارش ایران و جهان ، شرکت بیمه ما در نظر داردیکی از مدیران بیمه ایران را برای مدیریت این شرکت به بیمه مرکزی معرفی کند . بر این اساس شنیده ها حاکی از آن است که بیمه ما مجید صفدری ،عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار بیمه ایران معین را برای این مسئولیت به بیمه مرکزی معرفی کرده است .

وی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کارشناس مهندسی پتروشیمی است و دروس مدیریت بیمه در ضمن خدمت در مرکز تحقیقات صنعتی ایران را گذرانده است .
از جمله سوابق شغلی نامبرده دبیر شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران، عضو هیأت مدیره شرکت بیمه ایران معین ، معاون توسعه بازار شرکت بیمه ایران معین ، رئیس شورای فنی بیمه البرز ، عضو شورای فنی بیمه البرز ،معاون خسارت بیمه های مهندسی بیمه البرز ،معاون صدور بیمه های باربری داخلی بیمه البرز ، معاون خسارت بیمه های مسئولیت بیمه البرز، ارزیاب خسارت بیمه های مهندسی و مخصوص بیمه البرز، مهندس ناظر واحد 3 پالایشگاه شازند اراک و مسئول فروش واحد گوگرد، کارشناس ارشد واحد گروه صنایع مخابرات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، مدیر فروش شرکت بین المللی ایماکو( تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی)، مشاور بیمه ای نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده محترم کرج، ناظر خسارت بیمه های مسئولیت بیمه البرز و ارزیاب خسارت بیمه های مسئولیت ، مدرس شیمی در مراکز آموزشی تهران و مدیر دبیرستان ، ارزیاب خسارت خودرو و مسئول اسبق کارشناسان بیمه ای شهرداری منطقه 7 تهران بوده است .

البته فعالیت های آموزشی وی نیز می توان به تالیف5 جلد کتاب آموزشی درس شیمی ، تالیف کتاب بیمه های مسئولیت در بیمه البرز، گذراندن دوره های آموزشی بیمه های اتکایی ، گذراندن دروس مدیریت بیمه ضمن خدمت در مرکز تحقیقات صنعتی ایران و مدرس بیمه های مسئولیت و مهندسی در صدور و خسارت بوده است .

باید منتظر ماند و دید که بیمه مرکزی وی را برای مسئولیت جدید تائید می کند . پیش از این یکی دیگر از مدیران بیمه ایران در این شرکت مشغول به کار شده بود .به نظر می رسد چیدمان مدیران این شرکت متمایل به سمت تنها بیمه دولتی کشور است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود