امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403
07/13 1394





ایران و جهان - براي توسعه بازار به عنوان استراتژي شرکت بايد وارد جنگي شرافتمندانه شد و با سلاح خلاقيت و تلاش مضاعف بازار خود را توسعه دهيم.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، آرام رشيدي؛ معاون مالي و اداري شرکت بيمه نوين در همايش سراسري رؤساي مناطق و شعب و مديران ستادي شرکت، با ضروري خواندن وجود استراتژي به عنوان برنامه جامع و الگوي عملياتي در شرکت براي رسيدن به اهداف تعيين شده گفت: برنامه استراتژيک صحيح در شرايط كنوني گام مهمي در جهت تحقق و دستيابي به موفقيت است. نتايج دروني و بيروني داشتن استراتژي شامل ايجاد حس خوب در سازمان و ايجاد دريچه اي براي انتقال اين احساس به مشتريان با خدمت رساني مطلوب خواهد بود.

وي در ادامه افزود: استراتژي هاي ما بايد ارزش هاي متفاوتي خلق کند، به اين معنا که در ارائه خدمات براي بيمه گذاران، کارکنان، شبکه فروش و تمام ذينفعان خود ارزش آفرين باشيم. اين ارزش ها منجر به بهبود عملکرد و پاسخگويي و مسئوليت پذيري بيشتر خواهد شد.

معاون مالي و اداري بيمه نوين با اشاره به ارزش هاي مورد احترام در شرکت بيمه نوين خاطر نشان کرد: اخلاق جزء محورهاي اصلي ارزش هاي سازماني ماست و موفقيت اصلي ما کسب سود و رشد مالي در کنار داشتن خوشنامي و رعايت اخلاق حرفه اي است.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود بر لزوم وجود انضباط مالي و مديريت هزينه ها تأکيد کرد و گفت: انضباط مالي عامل مهمي در کارآمدي يک بنگاه اقتصادي است. وجود انضباط در پرداخت و هزينه هاي جاري عامل ايجاد تعادل در شرايط مختلف است. منظور از مديريت هزينه ها صرفاً کاهش آن نيست بلکه اين نظم و مديريت عامل افزايش کارآمدي و شفافيت مالي است.

رشيدي ادامه داد: مديريت هزينه و شناسايي عوامل قابل كاهش هزينه از طريق مهندسي ارزش مي تواند به ارائه خدمات با کيفيت تر با حذف هزينه هاي غيرضروري و حداکثر کردن ارزش در ارائه خدمات منجر شود. مهندسي و پايش هزينه منجر به راهبردهاي بهره وري و رشد در راستاي چشم انداز سازمان خواهد شد.

وي استقرار عدالت سازماني، برقراري نظام شايسته سالاري، افزايش حسن توجه به برند شرکت، آموزش لايه هاي مختلف شرکت را به عنوان الويت هاي اجرايي در اين معاونت معرفي کرد.
رشيدي در پايان با تشکر از تلاش مديران و کارکنان شرکت بيمه نوين در تمام دوره ها خاطر نشان کرد: خوشنامي و اعتبار شرکت بيمه نوين حاصل تلاش و عملکرد اعضاي پيشين و کنوني اين شرکت است و همه ما مي توانيم با تلاش و بهره گيري از توانمندي هاي موجود در شرکت جايگاه و رتبه آن را بهبود بخشيم چرا که موفقيت و درخشش اين شرکت هدف تک تک ماست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود