امروز: یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
07/12 1401

گروه سایبان - انتصاب سرپرست مدیریت منابع انسانی، معاونت فنی بیمه های اشخاص در بیمه ملت صورت گرفت.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، آئین تکریم و معارفه مدیریت منابع انسانی شرکت بیمه ملت، ظهر امروز با حضور علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت، محمد مهدی بهشتی‌نژاد، نایب رئیس هیئت مدیره، در ساختمان مرکزی این شرکت واقع در ساختمان کالج برگزار شد.
 
یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت در این مراسم، با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در امور اداری گفت: امروزه بر کسی پوشیده نیست که برای پیشبرد اهداف یک شرکت باید به مسئله نیروی انسانی که درواقع همان سرمایه انسانی یک مجموعه به  حساب می‌آید توجه ویژه کرد.
وی افزود: بر همین اساس ضمن اینکه از مدیریت‌های پیشین سرمایه انسانی شرکت بیمه ملت به خاطر توجه به مسئله ذکر شده تشکر و قدردانی می‌کنیم، انتظارمان از مدیریت جدید نیز این است که بر موضوع آموزش و تخصص نیروها توجه کند تا ان‌شاالله به اهداف مدنظر برسیم.
محمد مهدی بهشتی‌‌نژاد نایب رئیس هیئت مدیره نیز طی سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از سرپرستی پیشین مدیریت سرمایه انسانی اظهار داشت: پویایی و سرپا بودن شرکت‌های اقتصادی به وجود نیروی انسانی ماهر وابسته است و امیدواریم این ایده در مدیریت سرمایه انسانی سرلوحه کار قرار گیرد.
  
بر این اساس در پایان این مراسم، ضمن تکریم از محمد مهدی پاشایی سرپرست پیشین سرمایه انسانی، با حکم مدیرعامل، حسین گونه‌پی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت منصوب شد.


سرپرست جدید معاونت فنی بیمه‌های اشخاص بیمه ملت منصوب شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، با حکم علیرضا یزدان دوست، مدیر عامل بیمه ملت، محمد ترابی به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی بیمه‌های اشخاص شرکت منصوب شد.
علیرضا یزدان دوست در این مراسم با اشاره به عنوان معاونت فنی گفت: تخصص در این معاونت بسیار مهم است و مطمئن هستیم که تمامی کارکنان این معاونت در سال جاری اتفاق‌های خوب و ارزشمندی را برای شرکت رقم خواهند زد.
مدیرعامل شرکت بیمه ملت صریح کرد: به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در دو سال اخیر مشکلاتی از ناحیه جذب مشتری بوجود آمده بود که الحمدالله مطمئن هستیم این موضوع با تلاش همه همکاران برطرف خواهد شد.
یزدان دوست درپایان از تمامی همکاران زیر مجموعه این معاونت که در این مدت با پشتکار خود با وجود خلاء مدیریتی دست از تلاش برای بهبود وضعیت شرکت نکشیده اند تقدیر و تشکر کرد.
محمد ترابی دارای مدرک کارشناسی و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بیمه از سال 1373 تاکنون در صنعت بیمه مشغول به کار است.
وی در دوره‌های مختلف سازمانی از کارشناسی، مدیریتی در حوزه‌های اشخاص و اموال و معاونت فنی در شرکت‌های مختلف بیمه ای حضور داشته است و همچنین دوره‌های آموزشی در داخل وخارج از کشور را نیز طی کرده است.
در این مراسم، محمدمهدی بهشتی‌نژاد نائب رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران و روسای ادارات شرکت حضور داشتند.

انتصاب سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، آئین تکریم و معارفه مدیریت فناوری اطلاعات شرکت بیمه ملت، ظهر امرو با حضور علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت، محمد مهدی بهشتی‌نژاد، نایب رئیس هیئت مدیره، حسن پولادی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری و وحید قربانی، مدیر روابط عمومی در ساختمان مرکزی این شرکت واقع در ساختمان کالج برگزار شد.

یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت در این مراسم، با تاکید بر اهمیت به روز بودن فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، اظهار داشت: بی‌تردید در هزاره سوم و در عصر ارتباطات روز به روز تکنولوژی و اطلاعات به موازات هم پیچیده‌تر و کامل‌تر می‌شود و بر همین اساس باید از همه ابزارها برای به روز بودن استفاده شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از مدیران پیشین حوزه فناوری اطلاعات شرکت بیمه ملت بر استفاده از نقاط قوت و تجربیات پیشین تاکید کرد و در عین حال خواستار رفع نواقص و معایب موجود در این حوزه شد.

محمد مهدی بهشتی‌‌نژاد نایب رئیس هیئت مدیره نیز طی سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از سرپرستی پیشین فناوری اطلاعات گفت: قطعا باید رو به جلو حرکت کرد و میدان رقابت را در عرصه بیمه خالی نگذاشت.

وی افزود: تلاش مدیران ارشد شرکت بیمه ملت بر حمایت از فناوری است، استفاده درست از تکنولوژی می‌تواند یک مجموعه را در رسیدن به هدف نهایی یاری رساند و دوستان در این حوزه عمده تلاش خود را بر این مسئله معطوف کنند.

مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات دارای مدرک دکتری در رشته  DBA است که ریاست هیئت مدیره شرکت شرکت خدمات مدیریتی پویا فرین، مدیر سامانه 555 همراه اول و مدیر کلی مکالمات بین الملل همراه اول در دبی را در کارنامه کاری خود دارد.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود