امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/24 1401

گروه سايبان - با صدور احکامي از سوي سرپرست بيمه ملت به تازگي 7 مدير جديد به اين شرکت اضافه شدند.

با حکم مدیرعامل بیمه ملت، ادریس سالاری به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی این شرکت منصوب و معرفی شد. همچنین در حکم دیگری احسان آقاسی سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست مدیریت‌ روابط عمومی و معارفه و تکریم مدیریت سرمایه گذاری بیمه ملت صبح امروز طی مراسمی با حضور  علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت، مهدی کشاورز بهادری عضو و دبیر هیئت مدیره، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران برگزار شد.

سالاری دانشجوی مقطع دکترای علوم سیاسی است و سوابق ارزشمندی در در حوزه روابط عمومی و روزنامه‌نگاری کشور دارد.

سالاری که پیش از این، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سرمد بود، مدیریت خبرگزاری ایسنا استان زنجان، مدیر کلی روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان و معاونت اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین در حکم دیگری احسان آقاسی به سرپرستی مدیریت سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت منصوب شد.

آقاسی دانشجوی نمونه خوارزمی در سال 93 و تالیفات مختلفی در حوزه بازار و سرمایه گذاری داشته است. وی سوابق زیادی در حوزه توانگری و مدلسازی مالی در صنعت بیمه نیز دارد.

در این مراسم علیرضا یزدان دوست با اهدای لوحی ضمن تکریم از میثم ساریان مدیر پیشین سرمایه گذاری خواستار استفاده از تجربیات وی در این عرصه شد.



سرپرست جدید معاونت فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه ملت منصوب شد

 فرهاد عظیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت شرکت منصوب شد.

علیرضا یزدان دوست در این مراسم با اشاره به ساختار معاونت فنی گفت: در دوره جدید انتظار می‌رود در راستای منافع و مصالح شرکت با تکیه بر اصول حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود ضمن رعایت ضوابط، مقررات، دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حسن تدبیر نسبت به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات موثر و اساسی جهت ارتقای سطح عملکرد فنی و عملیات بیمه‌گری شرکت مشارکت‌های لازم صورت بگیرد.

یزدان دوست ضمن تقدیر از مسعود قراگوزلو در دوره مسئولیتش در این معاونت گفت: تسهیل جریان گردش کار با هدف کاهش زمان ارائه خدمات  به مشتریان و جلب رضایت ایشان از اهداف مهم شرکت است که ان‌شاالله جناب آقای عظیمی در این راستا قدم برخواهد داشت.

فرهاد عظیمی پیشتر سابقه حضور در شرکت بیمه ملت را داشته و سوابق مختلفی نیز در پست‌های مدیریتی بیمه‌ای دارا بوده است.

دو انتصاب جدید در بیمه ملت

سرپرستان مدیریت آموزش و مدیریت حقوقی منصوب شدند.

مراسم معارفه علیرضا تحریری‌نیا سرپرست مدیریت حقوقی و تکریم محمدرضا نورنژاد مدیر پیشین با حضور مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت برگزار شد.

همچنین در حکم دیگری از سوی علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت، احد رضایان به سرپرستی مدیریت آموزش شرکت منصوب شد.

یزدان دوست در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات نورنژاد در مدیریت حقوقی برای علیرضا تحریرنیا در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد و خطاب به وی گفت: ان‌شاالله در دوره جدید با تکیه بر تجارب پیشین شاهد برطرف شدن برخی مشکلات شرکت باشیم.

وی همچنین با اشاره به انتخاب سرپرست جدید آموزش خواستار برنامه‌ریزی صحیح برای پیشبرد اهداف شرکت در بخش آموزش نمایندگان و کارکنان شرکت شد.

احد رضایان سرپرست مدیریت آموزش، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری در رشته آینده‌پژوهی و پسا دکتری در رشته آینده‌پژوهی و تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم قطعیت از دانشگاه تهران است. در کارنامه وی  تدریس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مشاور مدير عامل شركت خدمات دريايي و بندري سينا در پروژه آينده پژوهي سينا، مشاور علمي مدير عامل صندوق بازنشستگي بانك‌هاي كشور به چشم می‌خورد.

همچنین وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه رازی،  وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه ملت، وکیل و نماینده حقوقی شرکت سهامی بیمه معلم،  وکیل پایه یک دادگستری و مشاورحقوقی از جمله سوابق کاری علیرضا تحریری‌نیا سرپرست جدید مدیریت حقوقی شرکت بیمه ملت است.


انتصاب سرپرست مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی بیمه ملت

 

 مراسم معارفه مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی با حضور مدیر عامل، برخی از اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد. بر اساس این گزارش، میثم طاهری با حکم علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت، به سمت مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی منصوب شد.

مدیریت بازرسی و مبارزه با پولشویی به دلیل ضرورت تاسیس، از مصوبات هیئت مدیره جدید بیمه ملت بوده و برای نخستین بار است که برای آن مدیریت تعیین شده است.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود