امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403

اهمیت حضور بانک‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

گروه پرگار- شما هم این عبارت را زیاد شنیده‌اید که «هرچه بُرد بیشتری داشته باشید بهتر است» و این مقوله می‌تواند درباره افراد، شرکت‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و ... صدق داشته باشد. به هر حال این واقعیتی غیرقابل کتمان است و با توجه به سبک زندگی ما که با اینترنت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف احاطه شده‌ایم، این برد داشتن، به معنای حضور هر چه بیشتر و موثرتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 16 فروردین 1396

توصیه ای به صاحب نظران بیمه معلم/هرگردی گردو نیست

گروه پرگار - درج خبری در سایت خبری رازپول با واکنش غیر رسمی رئیس اداره روابط عمومی شرکت بیمه معلم همراه بود که در پی این واکنش و رسالت سایت به منظور شفاف سازی و آگاه کردن جامعه مخاطبان با یکی از اساتید حوزه برند گپ کوتاهی داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395

مديران روابط عمومي بانكي با حکم فرماندار تهران عضو شورای اطلاع رسانی پایتخت شدند

گروه پرگار- شورای اطلاع رسانی شهرستان تهران به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه های مناسب و هماهنگ در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، در فرمانداری تهران تشکیل شد.

گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395

گزينش داوطلبان ورود به دولت با رعايت حقوق شهروندان صورت گيرد

 گروه پرگار-رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور گفت: اگرچه روند عمومي فعاليت گزينش و گزينشگران نيروي انساني در کشور با تصويب قوانين، آيين‌نامه‌ها و مجموعه اقدامات انجام شده، بهبود يافته و مثبت ارزيابي مي‌شود، اما همچنان امروز نيز اشکالاتي جدي در عملکرد گزينش‌ها داريم و شاهد عملکرد نامطلوبي در بعضي از بخش‌هاي آن هستيم.

گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395

چالش مانکن یا ترویج بانک داری الکترونیک/مدیرعامل موسسه ملل: برخورد می کنیم

گروه پرگار - در حالی که تبلیغات تلویزیونی موسسه اعتباری ملل با مفهوم پایه ای چالش مانکن اکران می شود،مدیرعامل این موسسه اذعان دارد که با مسببین این پدیده برخورد خواهد شد.


گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395

انتشار کتاب برند و برندسازی

 گروه پرگار - ریتا کلیفتون (Rita Clifton) نویسنده کتاب برند و برندسازی، به عنوان زن پرقدرت برندینگ در مجله کمپین و همچنین معلم برند در مجله financial times مشهور است. او از ماهرترین معلم های برندینگ در دنیاست و در زمینه های سخنرانی، نویسندگی و اجرای فعالیت های برندینگ شناخته شده است. کلیفتون در زمینه های استراتژی برند و استارتاپ، با شرکت های پیشتاز در این حرفه، مشارکت دارد.

گروه خبری: پرگار
- تاریخ انتشار: 11 بهمن 1395