امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
04/3 1394

ایران و جهان - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی معاون اداری و مالی این سازمان و برخی اعضا هیات مدیره شستا را منصوب کرده است.


به گزارش ایران و جهان در حکم صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایت ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه وصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین‌اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان، اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.وی پیش از این مدیر کل امور اداری و تشکیلات،معاون دفتر هیات مدیره و مدیر عامل در امور مصوبات،سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانها،مشاور مدیر عامل و مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی بوده است .

همچنین با کسب اطلاع خبرنگار ایران و جهان مشخص شد ککه سه عضو جدید هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نیز منصوب شدند. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی دکترمحمد سعیدی، علی ظفرزاده و مرتضی لطفی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) منصوب کرد.


در احکام صادر شده از طرف دکتر سیدتقی نوربخش آمده است: با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی، بدین وسیله به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با هماهنگی سایر اعضاء محترم هیأت مدیره ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی اهتمام ورزید.

همچنین اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) دکتر محمد سعیدی رابه عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیدند.

دکتر محمد سعیدی پیش از این معاونت امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و همچنین سازمان انرژی اتمی را بر عهده داشته است.


از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود