امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
04/1 1394

ایران و جهان - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی، رضا راعی را به عنوان قائم مقام خود در امور اجرایی و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

به گزارش ایران و جهان ، راعی که در آذر ماه سال 1392 مسئولیت معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی را عهده دار بود در حکم صادر شده از طرف دکتر سیدتقی نوربخش به سمت قائم مقام مدیر عامل سازمان در امور اجرایی و برنامه‌ریزی منصوب شده است .در این حکم آمده است :

جناب آقای دکتر راعی
سلام علیکم
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و هماهنگی با مقام محترم وزارت و بر اساس تبصره ۴ ماده  ۱۵ اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان قائم مقام اینجانب در امور اجرایی و برنامه ریزی منصوب می‌گردید. امیدوارم باتوکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایند.
 از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است، راعی مدرک دکترای مدیریت مالی دارد و پیش از این در سمت های قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه مالی و اقتصادی، مدیرکل آموزش سازمان تامین اجتماعی، مشاور مدیرعامل و مدیرامورمالی بانک توسعه صادرات، مدیرعامل بانک تجارت، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات و معاون ارزی بانک مرکزی مشغول به فعالیت بوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود