امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
05/5 1394

ایران و جهان - در حکم جداگانه " مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیریت و روابط عمومی" و " مشاور عالی مدیرعامل " در یک صندوق اعتباری منصوب شدند.


به گزارش ایران و جهان ، غلامرضا خلیل ارجمندی، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر طی احکام جداگانه، علی جهانی را به سمت مشاور و مدیر کل حوزه مدیریت و روابط عمومی و بابک دربیکی را به عنوان مشاور عالی مدیرعامل صندوق منصوب کرد.
 ارجمندی در این احکام برای این دو مدیر جدید، با اتکال به خداوند متعال و مدنظر قرار دادن سیاست های دولت تدبیرو امید در چارچوب وظایف و تکالیف مربوطه با همکاری مدیران مجموعه و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در انجام امور محوله توفیق مسالت کرده است.
 جهانی در کارنامه کاری خود پیش از این پنج سال مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان و قبل از آن سمت مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بانک مرکزی را عهده دار بوده است. وی از پیشکسوتان و عضو انجمن روابط عمومی ایران است که سال ها به عنوان مدرس علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی سابقه تدریس در دانشگاه را نیز دارد.
 بابک دربیکی ، هم اکنون مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 وی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی ، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه ، سیاست و روابط عمومی می باشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود