امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/5 1399

گروه بازارپول- مدیر عامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیر حضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره 8525-021 به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام "جهش تولید" نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود