امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
12/18 1398

گروه بازارپول- اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی درگذشت همکار بانک رفاه و تعدادی از همکاران شبکه بانکی کشور را در اثر ابتلا به ویروس کرونا تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

                                                                                              بسمه تعالی
با سلام 
شبکه بانکی کشور در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره و در همه شرایط در کنار مردم شریف میهن اسلامی بوده و هست و علاوه بر حضور در هشت سال دفاع مقدس، هرگاه مشکلاتی از جمله سیل، زلزله یا بلایای طبیعی دیگری رخ داده، با تمام توان و ظرفیت در جهت رفع مشکلات مردم عزیزمان تلاش نموده است.
اینک که ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان و چندین کشور دیگر موجب دغدغه خاطر و احساس نگرانی این مردم گرانقدر شده است، باز هم همچون گذشته، همکاران خدوم و ساعی شبکه بانکی کشور و بانک رفاه کارگران آستین همت را بالا زده و با عزم و اراده راسخ سعی در ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان خود دارند و در صف مقدم جبهه مبارزه با این ویروس در کنار کادر محترم پزشکان و پرستاران ایستاده‌اند تا با توکل به الطاف خداوند متعال و استفاده از تمام امکانات موجود در کمترین زمان ممکن ویروس کرونا را شکست دهند.
بانک رفاه کارگران با بیشترین حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و همچنین حضور گسترده در اقصی نقاط میهن اسلامیمان، خود را خادم این مردم دانسته و از تمام امکانات خود در این مسیر استفاده خواهد نمود.
در این مسیر علی رغم تهیه اقلام مورد نیاز شعب از جمله محلول ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و مواد شوینده در حد مقدورات و با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، متاسفانه یکی از همکاران ارزشمند ما در استان قم و چند نفر از همکاران سایر بانک‌ها جان خود را فدای راه خدمت نموده و تعداد دیگری از همکاران نیز تحت درمان هستند.
بدینوسیله درگذشت این همکار بانک رفاه کارگران و همکاران شبکه بانکی را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستاریم.
اطمینان دارم که با همت جمعی و بسیج تمامی امکانات کشور و حضور تمامی دستگاه‌های اداری به لطف خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، در کمترین زمان، ویروس کرونا شکست خواهد خورد و از کشور رخت بر می بندد و سال جدید را همراه با آرامش و سلامتی شروع می نماییم.
در پایان از هم‌وطنان گرامی درخواست دارم، با توجه به بستر مناسب خدمات الکترونیکی و اینترنتی و سامانه‌های بانکداری نوین در بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها، حداکثر استفاده را از این سامانه‌ها داشته و جهت حفظ سلامتی خود و همکاران شبکه بانکی حضور در شعب بانک‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهند.
از خداوند متعال مسألت دارم که همواره حامی و پشتیبان ملت گرامی ایران باشد.
                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                              اسماعیل للـه گانی

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود